2009. január 17., szombat

Fonal vásárlás

Már megint vettem kötős fonalat. Rengeteg van itthol, nagyrészt egy-egy pulcsira való, persze maradék is. Sokan tudják mekkora egy olyan karton doboz amiben a kis karton csomag cigik vannak (azok a 20 csomagos kis kartonok, egy ilyen nagy dobozba 200 csomag cigi fér el), na ilyen dobozból három tele van kötős fonalakkal. A Jyskben jártam, teamécsesért mentem. Ekkor láttam, hogy fél áron vannak a Lisa fonalak, persze már csak a maradék, három vagy négy szín volt már csak. Amúgy 40 lej (2666 ft kb.) belőle 50 dkg most meg 20 lejért volt (1333 ft bk.), na hát ennyiért muszáj volt nekem is venni belőle egy félkilós csomagot. Máshol általában olyan 4700 - 5000 ft körül van a fél kiló. Volt valami nagyon rózsaszín meg egy élénk zöld, na ezek nekem nagyon nem jöttek be, na de volt egy szép korallpiros is még, azt vettem meg. Még nem tudom mi lesz belőle, talán Gabella leírása alapján egy poncsó Lillának. Tényleg Gabella egy másféléves kislánynak Lisa fonalból kb mennyi kell egy poncsóhoz?

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia! A Mesi poncsója 22 dkg. Ez az: http://gabella.blog.hu/2008/05/02/kotott_gyerekponcso_sarga_drapp