2010. február 18., csütörtök

Szülinapi ajándékom Krisztának - Cadoul meu pentru ziua lui Kriszta

Kriszta barátnőm a hétvégén ünnepli a szülinapját. Istenke éltessen sokkáig drága Kriszta! A mult szombaton varrtam neki ezt a futót, ma kapta kézhez, ezért most meg mutatom. Ez volt az idén az első dolog amihez elő szedtem a varrógépet. Tűzve is géppel van elég egyszerű módon. Nem 100%-ban de azért elég élethűen adja vissza a kép a színeket. Ezek mindkettőnk színei, és ebből is látszik mennyire várom már a tavaszt.
Ja és küldöm még neked Kriszta, és perszue minden erre tévedőnek, ezt a szép cserép kankalint, egy hete vettem, nem birtam neki ellen állni, annyira vágytam már valami tavasziasra, rémesen unom már ezt a hosszú telet.
Prietena mea Kriszta, în acest weekend serbează ziua de naştere. La mulţi ani Kriszta! Sâmbăta trecuta i-am cusut un table runner, az a ridicat-o de la poştă, deci vă pot arăta. Pentru această lucrare am scos prima data maşina mea de cusut din cutia lui. Şi quiltingul este făcută cu maşina, după un model destul de simplu. Nu chiar 100% dar în mare măsură redă poza culorile reale ale acestui quilt. Acestea sunt culorile noastre preferate (şi a ei şi a mea) şi şi din această lucrare se vede cât de mult aştept deja sosirea primăverii.
Îţi trimit Kriszta, dar nu numai ţie ci tuturor această primulă, am luat-o săptămâna trecuta că m-am săturat de iarna asta lungă şi vroiam ceva primăvăratic în casă.


3 megjegyzés:

Kriszta írta...

Hihi, lebuktam :) Én gondoltam várok vasárnapig a bejegyzésemmel :)
Csodás a kankalin is, gyönyörű üde színfolt a zöldjével és a csodaszép sárga virágjaival.
Külön megtiszteltetés számomra, hogy miattam került elő a varrógéped, csodás darab született alatta, imádom!!!
Nagyon szépen köszönöm itt is a kedves meglepit és a jókívánságokat :)
sokszor puszillak

Conny írta...

Hi, I don't understand anything you write, but your things are very nice to see. I'm really happy to see such nice and beautiful creations.
Well done.
The table mat you get is very fine. I think, I will do such one.
greetings from germany
Conny

Anita írta...

Lehet, hogy egyszerű, de nagyszerű!!! Nekem nagyon tetszik!!!