2010. november 21., vasárnap

Gombás - Ciuperci



apróságokat készítettem Irénkének, meg akartam neki köszönni a sok kedvességet amit tőle és családjától kaptunk amikor a nyáron náluk laktunk a nyaralásunk alatt. Mivel a nyaralás egyik fő motívuma a gomba volt ezért lett gombás a kis konyhai szett is. Küldtem még neki egy kis saját készítésű ételízesítőt és pár dísztököt. Nagyon meg lepődött mert persze, hogy nem számított ilyesmire, de nagyon örült.



Acest sett de bucătărie cu ciuperci am cusut pentru Irenke, gazda noastră din vacanţă, ca semn de mulţumire pentru ospitalitatea cu care ne-a primit vara. Deorece ciuppercile jucau un rol important in timpul vacantei i-am cusut un set decorat cu ciuperci. am pai pus în colet şi un borcănel de vegeta home made făcut de mine şi nişte tărtăcuţe. a fost o adevărată surpriză pentru ea :)



3 megjegyzés:

Amanda írta...

Tetszenek az edényfogóid. Így karácsony közeledtével én is tervezek néhányat, de még nem találtam megfelelő bélést (még nem jött szembe az a bizonyos babatakaró) és nekem is van ilyen sárga anyagom.

kreatívhit írta...

Jó kis téma volt ez a gomba.
Az ajándék pedig még inkább!Szuper dolog ha valaki érti a hála fontosságát.

hAnd-i írta...

Csilla, játszani szeretnélek meghivni és egy dijjal megajándékozni... Andi, a filcbeöltvé-ről