2011. április 14., csütörtök

Organza virágok és tulipánok - Floare din organza şi lale


Készítettem egy organza virágot anyósomnak a ruhájára amit a lánya esküvőjén fog viselni.
egyáltalán nem nehéz csak babrás míg mind a 11 köröcskét körbe olvaszgatjuk :)
Az ötletet ez a virág adta, csak én organzából készítettem el.

Am creat o floare din organza pentru soacra mea, o va purta pe rochie ei de nunta ficii sale. chiar nu e greu deloc, numai migălos pănă faci marginile a celor 11 cercuri care alcătuiesc floricica. Ideea mi-a dato această floare, numai că eu am lucrat din organza.






A fent említett esküvőn násznagyok leszünk, és kedden sikerült vennem egy pár cipőt magamnak, ez nem könnyű, mert ilyen stílúsu cépőből 35-öst horgok és mindenhol csak 36-ortól felfele vannak a méretek. az anyagok amik körülveszik a ruhám (meg a Lilla ruhájának - ő viszi majd a gyűrűpárnát már ha nem makacsolja meg magát) anyagjai, vajszínű anyagok a cipő is ilyesmi színű, olyan gyögyszín és gyöngyházfényű is.

La nunta sus amintită noi vom fi naşii din partea miresei, şi marţia am reuşit să-mi cumpăr o pereche de pantofi care se asortează minunata cu rochia mea de culoarea untului (materialel din jurul pantofilor sunt bucăţi din materialul rochiei mele şi a lui Lilla), pantofii au culoarea untului şi au un luciu frumos ca perlele. eu greu îmi găsesc pantofi, pentru că la aşa pantofi port 35 şi peste tot erau numai pantofi începând de la 36 în sus care îmi cădeau de pe picoare :)


És végül még egy csokornyi tulipán :)
Şi în final un buchet de lalel :)






5 megjegyzés:

Kriszta írta...

Használd egészséggel a cipőt, nagyon szép!
Az organza virág csudajó lett, biztos jól fog mutatni brossként a ruhán!

Dana írta...

Reușită broșa! Parcă sunt pantofii Cenușăresei, foarte frumoși.Florile minunate ca întotdeauna.

Amanda írta...

Most olvasom milyen családi esemény lesz nálatok. Nagyon szépeket készítesz, rengeteg mindenben segítkezel.

...tiktakro... írta...

Foarte fini si eleganti pantofi ti-ai cumparat ! acum pune-te si poarta-i din timp ca sa nu te jeneze tocmai in ziua nuntii...
Brosa ? fantastica !!!

Csilla írta...

Merci fetelor.
Da asa voi face Teodora, vai purta din cand in cand :)
Köszi lányok.