2012. január 15., vasárnap

Melange set


Még az év végén kötöttem magamnak egy Sapit amihez aztán január 4-én kötöttem egy nyakmelegítőt is, így már van egy szettem. A nyakmelegítőt fentről körben kötöttem aztán közben a fordított kötéses részen szaporítottam, így aztán szépen kifekszik a vállamon.

Technikai adatok:
Minta: saját egyszerű csavarásokkal
Fonal: Barka Szerpentin - Melange szín.
Tű: 7mm Prym Brilliant
Fonal fogyasztás: 84g - mind fonalfalós
Készült: 2012 január 4
Körben van kötve, és kb 2 óra alatt meg is volt, hát igen ilyen vastag tűvel ilyen vastag fonal. Iszonyat lassan száradt, de most már teljesen kész, pont időben, mert most jött meg a hideg.


În decembrie mi-am făcut o bască din acest fir gros şi atunci am şi spus ca musai să-mi fac şi un neckwarmer să am un set călduros. L-am făcut în câteva, dar nu-i de mirare că şi firul e gros şi andrelele. Şi ce bine că e gata că la noi acum s-a făcut rece.

Date tehnice:

Model: model propriu, torsade simple
Fir: Barka Serpentin -nuanţa Melange.
Andrele : 7mm Prym Brilliant
Consumaţia: 84g
Realizat: 4 ianuarie 2012
E lucrată roată, pe parcurs am mărit numărul ochiurilor între torsade şi de acea stă aşa frumos pe umăr.

0 megjegyzés: