2009. február 10., kedd

Mellény szalagfonalból


A multhéten megkötöttem magamnak egy mellényt nagyon érdekes szalagfonalból, ami tiszta műszál, szakaszosan festet és még fényes is egy kicsit. Nagyon becsapós volt mert azt írta rajta, hogy 3 gombolyagból (90 g-os gombolyagok) kijön S méretben egy pulcsi. Én már kétszer is próbálkoztam, egyszer csak eleje és háta lett meg, lebontottam , majd az ujjait is majdnem megkötöttem mikor megint lebontottam, mert kicsi lett, és most is majdnem az egész elejét elbontottam, mig végül meg lett. Az volt a gond, hogy ilyen fonalat sehol nem lehet már kapni, akkor amikor vettem, először csak 3 gombolyagot kaptam és aztán még egyet később, de igy sem adott ki egy pulcsit nekem, pedig tényleg elég az S méret (156 cm magas vagyok és 47 kg) Végül meg lett a mellény és nekem nagyon tetszik. Az elejét most azért bontottam vissza mert a csavarások nagyon összekapták, visszaszedtem és megkötöttem újra félszámmal nagyobb tűvel. A fonalból nem maradt csak 50 g, nagyon becsapódtam ezzel a cimkével, na de a lényeg, hogy meg van már. Még 2007 telén vettem a fonalat azóta ugye többször nekikezdtem, lebontottam és újra kötöttem. Hamarosan erről is teszek föl részletes leírást, leszámolható csavarásos mintával, amit még használható formában le kell írjak/rajzoljak. Most megmutatom hogyan néz ki.
Már megint kötök egyébként, Lillának egy kis keresztgombolású kabátkát, vagy kardigánt, amire elsznek hímezve pillangók. Tegnap kezdtem és éjjel már meg volt a háta és egy fél újja. Ma hosszú tévézős este lesz, így biztos jól megfogok haladni megint. Ha sikerül még hétfőre meg is lesz amikor manómnak lesz a névnapja. A leírását a kreativ-kezimunka.com-on találod.

0 megjegyzés: