2009. február 17., kedd

Snoopy párna


A kislányom nagyon kedveli Snoopyt. Van egy pólóm amin rajta van, na ha az van rajtam akkor feszt azt nézni, megkeresi a pulcsima alól is, hogy hol van Snoopy. Gondoltam akkor meglepem egy Snoopy-s párnával. Beszkeneltem a pólót és a mintát fekete indigóval (nincs más másolási módszerem itthol) átmásoltam egy rózsaszínű anyagra és pirossal száröltéssel ki is hímeztem egy este. Jó volt az indigós módszer, mert volt ahol mellé szaladtam, de lazás szappannal kijött az indigó nyoma az anyagból. Már össze vállogattam, milyen anyagokat fogok használni a keretezéshez. Lefotóztam a hímzést és az anyagokat, most ezt mutatom meg neketek. Remélem a héten megmutathatom majd a párnát is. Valószínüleg foltvarrással lesz keretezve, és nagyon valószínű, hogy kunyhó blokk lesz a kiindulási pont.

0 megjegyzés: