2010. január 6., szerda

Karácsonyfa és amarillis - Brad şi amarillis

Bár folyamatban nvan több munkám is de még nem tudok semmi készet mutatni. Megmutatom milyen volt a fánk 2009-ben. Ma már le kellett szedni mert nagyon hullott.


Cu toate că am începute mai multe lucrării încă nu vă pot arăta nimic gata făcut. Vă arăt cum a arătat bradul nostru în 2009. Azi am fost nevoiţă săl despodobim aşa de tare îi cădeu frunzele.

Még novemberben vettem egy amarillis hagymát, elvileg piros kelletvolna lenni, red lion néven fut, legalábbis a csomagoláson ez állt. Szilveszterre ki is nyított, és bár nem lett tiszta piros, hanem ilyen kis cirkás, de azért nagyon szép, két virágot hozott az én első amarillisem.


Încă în noiembrie am luat un bulb de amarillis, teoretic ar fi trebuit să fie roşu uni, soiul red lion, asta scria pe ambalaj (marca unisem, se vede că nu era olandez, că al ei ce scrie pe ambalaj acela este şi în pungă). De revelion s-a înflorit, şi cu toate că nu este roşu şi aşa şpriţat, îmi place mult primul meu amarillis. are două flori.


1 megjegyzés:

angi írta...

Floarea amarillisului e in ton cu bradutul vostru-rosu cu alb.