2010. május 19., szerda

Meglepetés és díjak - Surpriză şi premii


A mult hélten kellemes meglepetés ért, meglepetés csomagot kaptam. Mondtám már, hogy imádom a meglepetéseket, készíteni is és kapni is :)? Segítettem egy másik valakit meglepni, pontosabban anyagokat rendeltek a boltomból valakinek titokban és én küldtem el meg díszcsomagoltam, imádok az ilyesmiben részt venni. Szóval ezért hálából nekem is készült egy meglepetés, Teodora lepett meg egy aranyos csomaggal, volt benne egy kis ékszertartó bugyorka, egy tűpárna, két pár fölbevaló és egy karkötő, mind mind sajátkészítésű. Mind nagyon tetszik köszönöm szépen.
Anca és Enci lepett meg egy csokor díjjal, amit nagyon szépen köszönök, de ha nem haragszotok én most megszakítom a láncot, sajnos erre már végkép nincs időm és energiám (Költöztem a boltot új szerverre és új program alatt is fog futni, ami azt jelenti, hogy fel kell vigyem mind a 773 terméket az új helyre. Reményeim szerint gyorsabb és prektikusabb is lesz elsejétől). Hálából az ajándékért és a díjakért küldök nektek egy szép szál gyűszűvirágot :) ebben a rémes időben.



Săptămâna trecuta am primit o surpriză drăguţă. V-am mai spus că ador surprizele, atât să le ofăr cât şi să le primesc :)? Am ajutat pe Peticele să facă o surpriză, adică cumpărau materiale din shopul meu pe care eu le împachetam frumos şi le trimiteam prin poştă, mi-a făcut o mare plăcere să fac parte din comitetul de surpriză :) Teodora ştie că ador surprizele şi ca semn de mulţumire îmi trimitea un coleţel surpriză, în care am găsit un săculeţ drăguţ pentru bijuterii cu două perechi de cercei şi o brăţară, făcută tot de ea, şi am mai primit şi o perniţă de ace drăgălaşă. Îţi mulţumesc mult Teodora, eşti tare scumpă :)!
De la Anca şi de Enci am primit nişte premii. vă mulţumesc mult fetelor că v-aţi gândit la mine, dar sper că nu vă supăraţi că eu rup lanţul acestor premii, am atâtea pe cap că nu am timp de nimica ( Este în curs transformarea totală a shopului, şi am de transferat toate cele 773 de produse, va fi pe un nou server şi sub un alt program. Sperăm că va merge mai rapid şi va conţine multe lucruri practice, utile, dacă totul merge bine veţi vedea şi voi după data de 1 iunie.) Ca semn de mulţumire pentru cadoul surpriză şi premi primiţi eceastă floare de degetar (digitalis) , sper că vă face ziua mai veselă şi în ziua asta mohorâtă.


1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jó dolgok ezek a meglepetések :) A pillangós, gyöngyös fülcsiértm irigyellek igazán :) De a többi is nagyon szép, használd őket egészséggel!