2010. május 19., szerda

Nine patch

És egyenlőre az utolsó elkészült blokkom, bár még eggyel el vagyok maradva, remélem hamarosan pótolom. szóval jöjjön a kilenc foltos, ezt a blokkot használtam az anyósom anyáknapi teritőjéhez is, de akkor még ez nem volt feladat és azoknak már a méretük, bár az én eddigi blokkajim elég sokféle méretűek, na majd valahogy összehozom őket a végén.


Şi iată ultimul block pe care am reuşit să-l termin, mai sunt rămasă cu una în urmă, sper că în curând reuşesc săl cos şi pe acela. Acesta este un nine patch, iar ceva nu tare complicat. Acest block am folosit la realizarea centrului de masă pentru soacră mea, dar atunci încă nu ştima că va fi şi temă la minucursul nostru. acelea au alte dimensiuni, dar dacă vorbim de dimensiuni trebuie menţionat că am deja o serie de dimensiuni la aceste blockuri dar voi face eu în final ceva să le unesc să arate bine.


0 megjegyzés: