2011. szeptember 27., kedd

Dove testknitting 1

Tesztkötöm Kutas-Keresztes  Ágnes Dove nevű mintáját.
Pénteken kezdtem el, mostanra jutottam vele olyan állapotba, hogy látszik mi is akar lenni és mutatható,  már készen van 51 kör, egy kör 206 szem. Nem túl szaporán megy mert 2,5 mm-es tűvel dolgozom, ez adta ki a díva fonallal a kötéspróbát.
Most elég unalmas rész van, még jó darabig, akár könyvet is lehet közben olvasni, csupa sima sor :)



Prima data în viaţa mea particip la un test knitting ( designeri înainte de a publica modelel dau  la testat). Fac pulovărul Dove  al lui Kutas-Keresztes Agnes. L-am început încă vinerea dar abia acum am ajuns în stadiul în care am ce să vă arăt, am deja 51 de rânduri lucrate, un rând conţine 206 ochiuri. Nu merge tare repede pentru că  lucrez cu andrele de 2,5mm, cu această mărime am euşit să obţin proba corespunzătoare.
Acum sunt la o fază destul de plictisitoare, poţi citi romane  în timpul împletitului :)


 

5 megjegyzés:

nöné írta...

Ó igen, láttam az Ági oldalán, nagyon tetszik nekem az a pulcsi:o)
2,5-eeeees???? Ez már az önkínzás kategóriájába esik. Sok-sok kitartást hozzá!

Zsupszi írta...

Ez nekem is tetszik, én is majdnem megtesztkötöttem, de már nem volt a méretemben szabad hely. Meg igazából nem is tudom, hogy képes lettem-e volna egy-az-egyben megkötni valamit, változtatás nélkül...

Irenka írta...

Most láttam csak ezt a modellt, nagyon szép lesz! 2,5-essel - hűha! :)

...tiktakro... írta...

ma bucur ca ai rezolvat problema blogului :).
Pe tine te cred in stare sa citesti romane in timp ce tricotezi :))....
pupici.

Csilla írta...

Igen bizony 2,5mm, de tudjátok milyne jól mutat ilyen apró szemekkel? Nem túl halados ezzel az biztos, de meg lesz :) Nekem is erőt kell vennem magamon, hogy ne változtassak, de sikerült :)
Da Teodora, chiar citeam cand eram in zona de ochiuri pe fata :)