2011. október 10., hétfő

Lenedulazsákok - Săculeţe cu lavandă

Ezt az öt kis zsákocskát adtam ajándékba egy nagyon kedves barátnőmnek. Hogy én mennyire szerettem ezeket csinálni nem is hiszitek el, csak úgy spontán születtek, elő vettem az anyagjaimat ( a lilásakat), kiborjtottam a csipkés és szallagos dobozomat és elkezdtem válogatni, szabni és varrni. A zsákokban is textil párnácskák vannak saját termesztésű levendulával megtöltve, a levendula lemorzsolgatása több idő volt mint a zsákok varrogatása, jó kis aromaterápia :) Vannak még itt zsákok sajátcéra is megvarrva, vagyis csak a párnácskák egyenlőre, de fel fogom használni az összes levendulát ami itthol van és csinálok még pár ilyen zsákot, annyira belejöttem.




Aceste săculeţe cu lavandă am cadorisit unei prietene. Nu vă puteţi imagina cu ce plăcere le-am făcut, le-am creat în mod spontan. Am ales materialeel, am răsturnat cutiile cu panglici şi dantele şi am început să aleg cele potrivite, să le croiesc şi să le cos. În săculeţe am pus perniţe textile umplute cu lavandă din cultură proprie, era o adavărată aromaterapie. Mai am aici nişte perniţe pe care am să le umplu cu lavanda rămasă şi îmi voi face şi mie nişte săculeţe, aşa elan am prins :)

5 megjegyzés:

bemka írta...

Nagyon szépek :)és ideézik az illatuk :)

Otthon Művek írta...

De helyesek!
Nekem az idén először volt levendulám, szárítottam is három kis csokrot, de nem tudom, hogy a zsákba tulajdonképpen hogy kell tenni? Eszerint lemorzsolod a virágját? És csak ez van benne, vagy megtömöd még valamivel?

Kati írta...

Nekem még sosem volt ilyenem, de nagyon aranyosak, meg biztos illatosak is.

Ági írta...

Nagyon szépek!

Csilla írta...

Eddig nekem sem voltak, most csináltam ajándékba, másodjára, de lesz saját is hamarosan :)
Igen, Adél, lemorzsolom a szárról a megszáradt virágokat. Ezekben most nem volt más csak levendula virág. Képzelhetitek micsoda illet volt itt :)