2009. május 3., vasárnap

Szerzemények - Achiziţii

Végre sikerült beszerezni a fotelek új huzatához is az anyagot. Nagyon szép terrakotta színű jó vastag anyag. Már meg a leírás is, először elkészítem ócska lepedőből és ha sikerül neki látok ebből az anyagból, nem merem élesben elsőre.
Egy néni árult a piacon farkasfogakat, csomagokban, nagyon olcsón, én ezeket vettem. Ha még elkapom és lesz neki veszek fehéret még. Nem mindig lehet kapni és ha igen ettől az ártól sokkal drágábban.


În sfârşit am găsit material pentru husele de fotolii. are o cloare cămămizie foarte frumoasă. Am găsit şi descriere, rima dataă voi încerca să cos dintr-un material vechi, şi dacă merge voi face husele din acest material, nu am curajul să fac din prima din acest material mai scump.
Pe piaţă am găsit un tanti care vindea ric-rac-uri, foarte ieftin (această grămadă la 6 lei), eu aceste culori am luat (roşu, verde ca bradul, galben, alb, argintiu şi auriu). Dacă o să mai prind şi va mai avea, voi lua încă din cea albă.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép színű az anyag. A farkasfogakat én is nagyon szeretem és ezek nagyon klassz színek.

Alexandra írta...

Faci singura husele de fotolii??? Esti grozava! Eu nu m-as apuca, nu pentru ca mi se par prea greu de cusut, dar oricum iti ia mult timp.

Csilla írta...

Da eu vreau sa le fac.Asta va fi prima. Am gasit pe un site rusesc descrierea cu poze, step by step, pentru un fotoliu foarte asemanator cu al nostru. Fac prima data sabloane din hartie si apoi o cos din ceva material mai vechi si numai dupa ce acela este ok ma apuc sa tai acest material.