2009. július 7., kedd

Kötés kérdések 3 - Tricotaje întrebări 3

Helen új kötős kérdése most a színekkel függ össze.

Vannak olyan színek, emelyek a mágnesszerűen elkapják a tekinteted? Melyik az a szín, amit egészen biztosan nem tudnál kötöttben/horgoltban magadon elképzelni?
Igen vannak, persze, leginkább a meleg színek, a sárgás, narancsos, vörösses színek, de imádom a natúrt, a bézst, a barna bizonyos árnyalatit mással kombinálva, a bordót. Magamnak is kötöttem már de igazán nem szeretem a feketét pedig most is kötök egy mellényt a páromnak elől kárómintásat. Mutatok egy fotó a teljesség igénye nélkül arról, hogy milyen színeket is kedvelek. Mostanában sokat kötök rózsaszínest is a kislányomnak. Kéket is szívesen hordok, most nemrég is befejeztem egy kékes mellényt magamnak. Lilát csak mással párosítva tudok elképzelni magamon. A zöld áll tőlem a letávolabb, bár a sál-sapka-kesztyű együttesemben van egy nagyon tarka fonal amiben zöld is van, de elenyésző mennyiuségben.


Volt már, hogy vettél olyan színt, ami nem áll jól, vagy csak a pillanat heve elkapott, aztán rájöttél, hogy óriási hiba volt? Mihez kezdtél végül a fonallal?
Venni még nem vettem de kaptam már pl egy csomag pinket, amit meg is kötöttem de nem nagyon hordtam, majd lebontom és kötök Lillának belőle valamiket, neki remekül áll, nekem sem áll rosszul csak nem szeretem.



Al treilea set de întrebări al lui Helen sînt legat de culorii.

Sînt culori care te atrag în mod special? Este vre-o culoare din care nu poţi să imaginezi nici cum să porţi ceva tricotat sau croşeta?
Da sînt, în mod special culorile calde, galben, portocaliu, roşu şi nuaţele acestora. Dar îmi place mult culoarea natur, bordo, bej, unele nuanţe de maro. cu toate că şi pentru mine am mai tricotat ceva în negru, nu prea îmi place şi nici nu-mi stă bine Acuma iarăşi împletesc o vestă pentru soţul meu în negru cu model de carouri în faţă. În ultima vreme lucrez mult şi din roz, pentru fetiţa mea. Îmi place şi multe nuaţe de albastru, nu de mult mi-am făcut o vestă cu multe nuaţe de albastru. Mov numai asortat cu alte culori pot accepta. Verdele este culoarea care nu îmi palce să port, de loc. Vă arăt şi o poză, cu o parte din culorile mele preferate.

S-a întămplat vreo-dată că ai cumpărat un fir dar la urmă ai regretat, că nu-ţi mai plăcea culoarea? Ce ai făcut cu firul respectiv la urmă?
De cumpărat nu am cumpărat, doar am primit un fir pink, din care am şi făcut un pulovăr, dar nu l-am purtat, îl voi desface şi voi tricota ceva din ea pentru Lilla, ei îi stă foarte bine cu această culoare.

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Azt aaaa... csak csorgatom a nyálam :D Szebbnél szebb színek és fonalak :))) Megkérdezném, hogy a Red Heart Bolerohoz hol és mennyiért jutottál hozzá???? Arra a narancssárgára fáj a fogam, de amikor venni tudtam volna nem volt már csak egy gombócuk....

Csilla írta...

És ez még nem mind ami itthol van... ;o) két óriási cigis doboz van tele csak fonalakkal. a bolerot itt vettem egy boltban, de nekem is csak ez a 3 gombolyag van belőlük és azóta nem láttam, vagy 2-3 éve vettem, már nem tudom mennyiért, talán valami 6 lej körül. Ha majd látok esetleg szólok, de azt hiszem nem gyártják már, az unokatesóm is azt rendelt bordóba a csipke pulcsihoz és már nem jött le, azt mondták Bukarestben, hogy nem tudnak szerezni.