2009. július 16., csütörtök

Tűtartó és szívecskék - Suport pentru ace şi inimioare

Hétfőn amikor már kitudódott, hogy tutti a randi Krisztánál kitaláltam, hogy összedobok neki egy kötő- és horgolótűtartót. Az eredeti ötlete Helentől jött és a multkori ceruzatartó mintájára hamar meg is varrtam. Készül hamarosan egy sajátcélra is, ez volt a prototipus :o) Kriszta nagyon örült neki és ennek meg én örültem :o)
Láttam már többeknél elyen nyújtott szívecskét, azt hiszem az eredeti Tilda modell. Én is varrtam egyből négyet, egy saját célra a többi ajándék (egyik szintén Krisztának), de nem vatelinnel tömtem meg őket, hanem saját kertből származó szárított levendulával, ilyen kis illetszívecskék lettem.


Luni când am aflat că deja este sigur că ne vom întălni marţi cu Kriszta, m-am gândit că cos ei repede un suport pentru ace de tricotat şi croşetat. Ideea originală este de la Helen, eu am facută pe principiul suportului de creioan. voi face un şi pentru folosinţă proprie,m acest a fost prototipul :o) Ea s-a bucurat mult de acest cadou, şi eu la rândul eu eram tot fericită că ea s-a bucurat :o)
La mai mulţi am văzut aşa inimioare, parcă modelul este ceva model Tilda. Şi eu am cusut din start 4 bucăţi, una mie iar restul cadou (una tot lui Kriszta), dar nu le-am umplut cu vatelina şi cu levăţică uscată culeasă din grădina mea, deci acestea sînt nişte inimioare de aromaterapie.

3 megjegyzés:

Kriszta írta...

És ezeket a csodaszép ajándékokat is köszönöm mégegyszer!

Kriszta írta...

Próbáld ki (kádban kötés), ilyenkor nyári kánikulában egész klassz tud lenni :))))

Csilla írta...

Nagyon szívesen használd egészséggel őket! Hát nem tudom, nekem a kád elég extrém kötéshez, még a szabadban medencében jobba letudom képzelni...