2009. október 21., szerda

Ajándék Xszemes képecske Teodoranak- Tablou cu cruciuliţe pt. Teodora

És végül (de persze nem utolsó sorban) következzenek részlet fotók a képecskéről, ami egy Lizzie Kate minta, az én figyelmetlenségemből kifolyólag kis módosításokkal, na meg persze a színek sem pont ugyanolyanok. Körbe kereteztem egy kis pamutvászonnal, ugyan ezzel hátlapoztam is, végül kézzel tűztem le.
Igazán egyszerű mintácsak pár óra alatt meg is voltam vele.



Şi în sfărşit urmează pozele despre tablou. Este un model Lizzie Kate, care din neatenţia mea nu este fix identică, şi evident nici culorile nu sunt aceleaşi. I-am pus un chenar textil, tot cu acelaşi material am făcut şi batingul şi în final manual am făcut quiltuitul.
Chiar este un model foarte simplu, în câteva ore am şi terminat-o.

0 megjegyzés: