2010. december 24., péntek

Ajándékom Krisztának - Cadoul meu pt Kriszta

Idén ezt a kis nyakmelegítőt készítettem Krisztának Karácsonyi ajándékként. A színét tudtam, hogy szeretni fogja mega fonalat magát is, hisz látta még gombolyag formában amikor mutattam neki, hogy miből készülök Teodorának szülinapi ajádékot kötni. De elmondása szerint szereti így a kész cuccot is aminek nagyon örülök.

Minta: Candle flame
Tervező: Peony Knits
Fonal: Rikker féle átmenetes merinó kétágú
Fonal fogyasztás: 45 g mind megy a fonalfalóba
Tű: 5,5mm bambusz körtű



De acest Crăciun acest neckwarmer am pregătit pentru Kriszta. Ştiam că firul şi culoarea ei o sa-i fie pe plac, pentru că era încântată de ea când i-am arătat-o din ce fir voi tricota ceva pentru Teodora de ziua ei :) Dar cum îmi spunea îi place şi produsul finit, pentru care mă bucur mult.

Model: Candle flame
Designer: Peony Knits
Fir: merino extrafin vopsit în degrade
Cantiatea: 45 g
Andrele: circulare de bambus 5,5mm

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nem, nem szeretem :) Egyenesen imádom!!!! Mióta megkaptam le sem esik a nyakamból, amikor kilépek a házból :))) Köszönöm szépen itt is!