2010. december 24., péntek

Karácsonyra Teodorától - De Crăciun de la Teodora


Már megint ajándékot kaptam Todorától, most Karácsonyra. elhalmozott minden széppel és jóval. Kaptam egy aranyos kis teritőcskét, sokkal szebbek a színei, igazi karácsonyos színek, csak lámpafénynél nem birok jobb fotót készízeni, nagyon szép ezen is a tűzés, meg amugy is nagyon szép.
Kaptam három gombolyag fonalat, csak hogy nehogy túl kevés legyen az itthol levő 20-30 kg fonal és véletlenül munka nélkül maradjak. Nagyon szépek a színei, sajnos az összetételét nem tudom, ne már érdeklődtem, hátha neki van egy címke, már csak azért is hogy tudjam hogyan kell kezelni majd. Már agyalok mit lehetne belőle kötni, 150g összesen, ilyen mohair szerű valami szöszös, barnás fonal.
És kaptam még pár apróságok, díszeket és egyebeket.
Nagyon szépen köszönöm Teodora.



Am primit un cadoul foarte frumos de la Teodora, un cadou care conţine mai multe lucruri frumoase. Un şervet în culori minunate de crăciun, a căror culoare la ora asta nu pot reda prin poze, dar credeţi-mă că sunt materiale frumoase şi culori minunate. Şi pe acesta a pus un quiltint foarte frumos, vai ce mult o invidiez pentru asta...
Am primit şi trei ghemuri de fire, a căror componenţă încă nu cunost, dar au culori minunate, şi cred că au în componenţă mohair, că aşa arată. Probabil se temea că mi se termină stocul de fire (acela de 20-30kg) şi mă voi plictisi, de aceea am primit şi fire. Deja stau pe gânduri ce voi face din acele 150 g...
Am mai primit şi alte lucruri drăguţe, podoape de crăciun, etc.
Îţi mulţumesc foarte mult Teodora.

0 megjegyzés: