2010. december 24., péntek

Karácsonyra Teodorának - De Crăciun pt Teodora

Én ezt a nyakmelegitőt, mini sálat készjtettem idén Teodorának. Eredetileg gombokkal volt megálmodva, de egyrészt valahogy a föld nyelte el a gombokat, másrészt meg amikor kimostam és blokko9ltam megnyult kicsit és így már nem tünt jó megoldásnak a gomb, és még nehézek is lettek volna ezen a leheletnyi kis darabon, így lettek neki megkötői :)

Minta: Elenaor cowl
Tervező: AudKnits
Fonal: Barka Vasárnap - mákvirág
Fonal fogyasztás: 36g
Tű méret: 3,5mm-es bambus körtű


Acest neckwarmer, mini şal am pregâtit anul aesta de Crăciun pentru Teodora. Am vrut ca închiderea să fie cu nastru dar am renunţata la această idee pentru că în primul rând nu ştiu cum dar au dispărut nasturi, apoi în al doilea rând după slălareşi blosking a devenit puţin mai mare şi deja nu ar fi fost solţuţia ideeală plus nasturi ar fi post prea grei pentru această piesă uşoară ca o libelulă, aşa că m-am apucat şi am tricotat şi nişte şnururi.

Model: Elenaor cowl
Designer: AudKnits
Firl: Barka Duminica - Floare de mac
Necasarul: 36g
Mărime andrele: circulare de bambus de 3,5mm

1 megjegyzés:

hAnd-i írta...

Áldott, békés Karácsonyt!