2010. március 31., szerda

GOOD LUCK!



Ezt a képet tegnap varrtam szintén annak az uriembernek akinek köszönhetően hozzám kerül az árú. Ő nagy pókeres, ezért remélem, hogy tetszeni fog neki ez a kép, ami elég nagyocska, 52x66 cm. Nagyon egyszerű az egész, mert nem akartam nagyon fölszabdalni az anyagot mert akkor semmi nem látszik a mintából. A közepén a kártya lap filcből van, mert nem volt itthol fekete anyagom és piros sem pont olyan mint amilyen az anyagban is megtalálható. Tűztem a blokkok találkozásánál a varrás mindkét oldalán talpszélességben és mindegyik blokkba van varva egy-egy nagyobb méretű kártyajel (így hívják éket vagy szín? - én nem tudok és nem is szeretek kártyázni).
A tulipok a képen szintén a kertemből valók egy korai törbe, botanikai fajta, szárával, virágjával együtt alig 10 cm magas.


Acest quilt de perete ieri am cusut pentru acel domn care mă duce după marfă. El este pasionat foarte mult de Poker, deci sper că o sa-i placă acest tablou, care nici nu aste aşa de mititel cu dimensiunile ei de 52x66 cm. Este din block-uri extrem de simple, nu am vrut să tai materialul mai mărunt deorece atunci nu s-ar mai fi văzut modelul. Modelul central este din fetru că nu aveam material negru deloc şi nici roşu în culoarea din amterialul folosit. Quiltingul este odată pe lângă cusăturile unde se întălnesc block-urile şi apoi fiecare block a mai primit şi un simbol de cărţi mărit (ore aşa se zice? -eu nu joc cări,nici nu ştiu nici nu-mi place).
Lalalele din poză sunt tot din grădină, un soi timpuriu pitic, cu tulpină cu tot nu are mai mare înălţime decât 10 cm.


5 megjegyzés:

QUILT UNIVERS írta...

Frumos! La voi chiar a venit primavara...

lili.constanta írta...

Nici la noi nu au inflorit inca lalelele ! :(

Kriszta írta...

Hú, biztosan tetszeni fog neki! Nagyon jó lett!! A virágaid meg csodaszépek :)

...tiktakro... írta...

Ce lalele micute!!! eu nu am noroc la ale mele...se pare ca sunt preferatele cirtitzelor.
In rest ai ramas taaare harnica. Bravo !

Csilla írta...

Tetszett is nagyon, aminek én nagyon örültem :)
Acestea sunt niste lalel foarte timpurii, imediat dupa ghiocei apar, asa este soiul.