2010. március 16., kedd

Tavaszi játék ajándékom Diananak - Cadoul meu pentru Diana în jocul de primăvară




A tavaszi játékban én Diananak készítettem ajándékot. Ezt a fútót amit megpróbáltam minnél tavasziasabbra hangolni, tavaszias anyagokkal. A középső rész négyzetekből áll a két szélén meg rátétes rész van, a középső részt átlósan tűztem a szélein meg a rátét virágok körvonalát követve úgy nagyából, mind gépi tűzés.
És végül még pár a korábban már mutatott tulipánjaim teljesen kinyilva, csak úgy tavaszcsalogatónak, mert nagyon utálom, hogy már megint hó van kint.



În jocul de primăvară eu lui Diana pregăteam un cadou. acest table runner am cusut pentru ea cu mult drag, încercam să fac ceva cât mai primăvăratic folosind materiale în tonuri pastel şi cu modele florale. Partea centrală este doar din pătrăţele iar la capete sunt nişte aplicaţi formând nişte flori. Pătrăţelele sunt quiltuite în diagonală iar la capete am urmărit conturul florilor, toate sunt facite cu maşina.
Şi în sfârşit vă arăt lalele mele care v-am mai arăta, doar să motivăm primăvara să vină odată, că tare m-am săturat să văd zăpadă afară.



5 megjegyzés:

Monika írta...

Csodaszép lett!!!! Mintha egy külföldi foltos újságban látnám.:)
Nagyon ügyes vagy!!!!:)

Alexandra írta...

Este foarte frumos, intr-adevar de primavara! Ai mult talent!

krisz írta...

Nagyon szép!És a szinei is olyan hivogatóan tavaszaiak!

QUILT UNIVERS írta...

E foarte frumos quiltul si lalelele sunt o nebunie!!

Csilla írta...

Mammka, ettől nagyobb dicséretete még soha nem kaptam.
Köszönöm szépen.
Köszi Krisz neked is, aranyos vagy :)
Merci Sanda, esti tare scumpa. Multumesc Daniela!