2010. március 1., hétfő

Végre tavaszodik - vine-vine primăvara...

Már nagyon-nagyon vártam a tavaszt, és végre úgy tünik csak eljön. Az udvar több pontján is hóvirágok viritanak, de már nyilnak a krókuszok is főleg a fehérek de már van néhány sárga is, a lilásakat még nem láttam sehol. Ma még kicsit kertészkedtem is, metszettem a rózsákat és ástam is egy darabot. Ásás közben találtam egy katicát aki hamar modellként alkalmaztam, igy most mutatok nektek pár katicás-virágos képet.
Mutatok egy picike részletet a blogszülinapi ajándékból is, csak hogy fokozzam a kiváncsiságot, később megmutatom teljes egészében.
A natúr pulcsim mintáját és leirását többen kérdeztétek, végre sikerült föltennem a weblapra.
Ezekkel a képekkel szeretnék mindekinek nagyon szép napsütéses tavaszt kivánni!





Aşteptam cu nerăbdare primăvara, şi se pare că a sosit. În curte în mai multe locuri înfloresc ghioceii şi crocuşi, mai ales cei albi, dar am găsit câteva galbene, cele movi încă nu se văd. azi am grădinărit puţin, şi am găsit o buburuză, am puso pe post de manechin :) Vă arăt nişte poze cu flori şi buburuză. Vă arăt şi un detaliu din cadoul de la giveaway-ul despre care voi scrie puţin mai târziu.
Primiţi aceste poze cu flori de mărţişor din partea mea! Vă mulţumesc tuturor şi pentru mărţişoarele trimise prin e-mail, suntetţi foarte drăguţe. Vă doresc o primăvară plină de soare, flori şi ciripit de păsărele!

1 megjegyzés:

Ágnes írta...

Neked is egy gyönyörű tavaszt kivánok!Puszi,Ágnes