2010. március 11., csütörtök

Nyuszi - Iepuraş

Ezt a nyuszit varrtam ma. Az ötlet innen van, de a szabásminta szerintem nagyon nem ehez való, így sk készítettem hozzá mintát és az alapján varrtam meg. Messze nem tökéletes, de Lillának tetszik és ez a lényeg :)
Már úgy várom a tavaszt, közben meg kint sűrűn hull a hó :(




Am cusut azi acest iepuraş. Ideea e de aici, dar tiparul nu corspunde, deci am făcut eu un tipar după care am lucrat. Nu a ieşit perfect, dar lui Lilla îi place şi asta e cel mai important :)
Aşa de mult aştept primăvara, iar afară ninge întruna :(

6 megjegyzés:

krisz írta...

Nekem a te nyuszid jobban tetszik.Valamiért kedvesebb lett.És a lényeg hogy Lilla is örül neki!

...tiktakro... írta...

"Iepurasu-n iarba,
doarme si viseaza.."...la flori rosii si portocalii si la primavara. Dar nici nu isi da seama cit de aproape sunt amindoua ;).

Ledorka írta...

Édes lett. :) És tényleg rossz szabásmintát mellékelt a szerző a másik blogon. :D

Aledi írta...

Édes lett, naná, hogy örül neki : )

amilgade írta...

Nagyon aranyos!!!!

QUILT UNIVERS írta...

Tii..ce hazliu e!!
Pupici gadilici lui Lilla.