2011. május 30., hétfő

Roxette


Szerdán életem első nagy koncertjére megyek és ez természetesen egy ROXETTE koncert. Nem vagyok elvakult rajongó de a Roxette nagy kedvencem már több mint 20 éve.
Mivel Bukarest meszebb is van és még drágább is a jegy mint Budapestre ezért nem ma megyek a a bukaresti koncertre (pedig biztos szuper lesz hisz Marie ma ünnepli a szülianpját és a román rajongók nagyon készülnek rá).
Szóval szerdán megyünk Pestre a Papp László arénába.
Még soha nem voltunk autóval Budapesten, de reméljük a GPS nem vezet félre, mondjuk egész Pestig oké mert megyünk végig az M3-on, és reméljük ott sem lesz gond.
Ezeket most mind azért írom le hogy ha valakinek vannak tipjei tanácsai az úttal és a koncerttel kapcsolatban nagyon örülnék ha megírná. Pl, hogy vajon fényképező gépet be szabad-e vinni a koncerte (sima nem leszedhető objektives, de nem is az a pici ami a tenyeredben elvész). Megy úgy amúgy bármilyen tanácsot szívesen veszek és köszönök.
És igen már nagyon várom és egész nap Roxettet hallgatok és éneklek, készülök... :)



1 megjegyzés:

amilgade írta...

Nem tudom hova szól a jegyed, de ha a lelátóra, akkor nem fogsz tudni fényképezni, mert messze van a színpad. Ha meg a dühöngőbe vagy, akkor a tömeg miatt nem megy, csak ha az első sorba vagy. Anno én a koncertekre nem vittem gépet. De a bulik azok eszméletlenek voltak. Húúú. Még most is adrenalin száguldozik az ereimbe ha belegondolok. Mondjuk én metálos voltam/vagyok, tehát én ilyen koncertekre jártam. Az biztos, hogy nagy élmény lesz!!!

Érezd jól magad!