2009. augusztus 11., kedd

Díjat kaptam - Premiu 2

Ismét díjat kapta, Krisztától és Gabcsaptól. Köszönöm szépen, de ha nem haragszotok most nem nevezek meg senkit, szívből adom mindne kedves olvasómnak :o) És ismét küldök minden kedves olvasómnak sok szép virágot a kertemből. És még egy kis finom őszibarackkal is megkinállak titeket. Összen 10 barack termet a kis 2,5 éves fácskánkon (alig több mint 1,5 m magas fácska), de ezek nagyon szépek és nagyon-nagyon finomak, zamatosak, édesek mint méz.



Iarăşi am primit un premiu, de la Kriszta şi Gabcsap. Vă mulţumesc fetelor, dar de data asta nu trimit mai departe, ofăr tuturor cititorilor mei cu mult drag :o) Primiţi de la mine şi acum un buchet mare de flori din gradina mea :o) Şi vă servesc şi cu nişte piersici foarte zemoase li dulci ca mierea tot din gradina mea. Pe pomuleţul nostru micuţ (cu puţin peste 1,5 m înalt) de 2,5 ani au fost 10 bucăţi de piersici, dar erau super bune (Teodora tu ştii :o)).

3 megjegyzés:

Kriszta írta...

Gyönyörűek a virágjaid :) És a barackok is :))

...tiktakro... írta...

"super-bune" e putin spus!!! minunata a fost piersica, dulce si zemoasaaaaaaa !!! sa nu uiti sa imi aduci simburii promisi la urmatoarea intilnire :) ...

Csilla írta...

Köszi Kriszta. hátha még kóstoltad volna is...
Teodora, n-am uitat de simbure, iti dau inca dou pe langa cea pe care o ai deja, sper ca din trei iese una. Si eu mai pui si dau si la mama