2009. augusztus 28., péntek

Mit rejt a táskám

Kriszta a kis kiváncsi :))) szeretné tudni mit rejt a táskám. De azt tudni kell, hogy az a horgolt táska amiről ő említést tesz nem az állandó táskám, azt akkor amikor hozzá mentem használtam, hogy lássa milyen szép horgolt táskám van, amit mellesleg nem is én horgoltam, az anyukám kezemunkáját dícséri. De mivel, hogy Kriszta megemlítette megmutatom neketek is. Most is lapul a táskámban ez-az, de amikor melózni jártam még sokkal több midnen volt benne. Most is melózom már egy hónapja, de ittholról, netes melóm van, egy webshopot töltök fel termékekkel. Ez sokkal jobb, én osztom be az időmet, azt a keveset ami mindig van.
Na de térjünk vissza a táskám tartalmához:
- egy pénztárca,
- a kulcsaim
- egy mobiltelefon,
- egy pen drive,
- pár golyós toll,
- egy jegyzet tömb,
- egy zsepitartó zsepikkel, amit katafolttól kaptam
- egy napszemüveg
- egy piperetáska amit Teodorától kapta amiben az alábbiak vannak:
- egy manikür készlet, ez nálam alap, mert mindig beszakad a körmöm és halálosan idegesít,
- egy kézkrém,
- egy szájfény,
- egy ajakbalzsam,
- egy fájdalomcsíllapitó,
- egy herpesz kenőcs,
- egy sebtapasz,
- egy tükrös fésű/hajkefe.
Remélem kielégjtő a válasz :) Ha nem baj én nem adom tovább ezt a játékot.


2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Köszike, hogy megosztottad velünk táskád rejtelmeit :))))

Csilla írta...

Szívesen :)