2009. június 17., szerda

Csere-bere - Făceam schimb

Csere-beréltünk Teodoraval, én vettem neki némi anyagot és vagdostam pár négyzetet a charm quiltjéhez és csináltam neki egy DVD-t foltvarrós cuccokkal. Cserébe rengeteg dolgot kaptam. Sok-sok anyagot, kitűzőtt, kötős fonalat, ferdepántot, kötős magazint, filcet... Köszönöm szépen. (Az első képeken levő dolgokat küldtem az utolsón levő sokaságot kaptam.)



Făceam schimb cu Teodora, eu am cumpărat ei ceva material, am taiat nişte pătrăţele şi am facut un DVD cu multe reviste şi cărţi Patchwork. Am primit în schimb multe-multe lucruri frumoase: o mulţime de materiale frumoase, fire de tricotat, reviste cu tricotaje, fetru... Mulţumesc mult.
( Lucrurile din primele două poze erau trimis de mine, iar mulţimea din ultima imagine vedeţi ce am primit.)



1 megjegyzés:

...tiktakro... írta...

Eu sunt "vinovata" LOL. Dar si eu am primit multe frumuseti pentru care ramin recunoscatoare !:)