2009. június 24., szerda

Lényegtelen - Nesemnificativ

Többfelé találkoztam ezzel a játékkal, ahol lényegtelen dolgot kell leírni magunkról. Bár külön nem voltam felkérve, de azért én is leírok pár nem túl lényeges dolgot magamról. Akinek van kedve folytathatja a sort.
1. Nagyon szeretem a nyarat és utálom a telet, mert decemberi születésű ként nagyon fázós vagyok.
2. Kedvenc virágaim a tavaszi hagymás virágok főleg a tulipánok és a napraforgók
3. Kislányként nem akartam megtanulni varrni, aztán beleszerettem a foltvarrásba és autodidakta módon megtanultam valamelyest
4. Nagyon sokkáig, kb 28 éves koromig egyáltalán nem akartam gyereket, most viszont örülök hogy itt van a kislányom akit imádok.
5. Mindig valamilyen kreativ szakmára vágytam, kislányként divattervező ( a suli első éveiben állandóan királylányokat rajzoltam mindefelé különféle fodros-bodros ruhákban), könyvillusztrátór majd cukrász szerettem volna lenni. Most arra vagyom, hogy egyszer mint lakberendező dolkgozhassak, ezt tanulgatom is most.
Egyébként voltak kreatív melóim is de többnyire adminisztrativ munakkörben dolgoztam.
6. Kedvenc színeim az őszi meleg színek, legfőkébb a sárgás, narancsos vörösses árnyalatok

Végezetül mutatok nektek pár fotót az éppen virágzó liliomjaimról, no nézd csak hát nem ezek is hagymások :o)



În mai multe bloguri am văzut acest joc în vare trebuie să scri 6 lucruri nesemnifivative despre tine şi să dai ştafeta mai departe. Eu nu am fost ceruta de nimeni, dar m-am gândit că totuş răpspund şi eu. Cine are chef poate să cuntinue lanţul.
1. Ador vara şi urăsc iarna, fiind născută iarna sînt foarte friguroasă
2. Florile mele prefate sînt florile cu bulbi de primăvară, mai ales lalelele şi floarea soarelui

3. Ca fetiţă n-am vrut să învăţ să cos, apoi m-am întălnit cu patchworkul, m-am îndrăgostit de această tehnică şi am învăţat şi să cos autodidact

4. Mult timp, cam pîna la 28 ani n-am vrut copii de loc, dar acum mă bucur mult că am pe Lilla, pe cine o ador din suflet

5. Totdeuna visam la o profesie creativa, de mic vroiam să fiu creatoare de modă (în şcoala primară peste tot desenam prinţese cu diferite rochi frumoase), ilustratoare de cărţi, apoi cofetăreasă. Acum visez să lucrez cândva ca decorator de interioare, urmez acum şi un curs de decorator interior. De altfel avem şi joburi creative dar mai mult lucram în domeniu adminsitrativ.

6. Culorile mele preferate sînt culorile calde de toamnă, în mos special nuanţele de galben, portocaliu, roşu.

În final vă arăt nişte crini care înfloresc acuma în grădină, cum de şi acestea sînt flori cu bulbi :o)



1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Örülök, hogy olvashattalak :), s még valamiket megtudhattam rólad :D