2010. április 26., hétfő

Cukker blogger díj

A díj szabályai a következők:
1. Tedd be a blogodba a cukker blogger logót!



2. Nevezd meg, akitől kaptad!
Rózsaszín Pöttyöktől kaptam ezt a díjat. Köszönöm szépen :)

3. Válaszolj a kérdésekre!
Kedvenc:
Íróm: Leslie L. Lawrence és Agatha Christie, szóval főleg krimit és kaland regényt szertek olvasni na nagy ritkán jut rá időm.
Könyvem: Kimondott kedvenc könyvem nincs, sok tetszett, de nagy kedvenc amit többször elolvastam nincs.
Italom: édes pezsgő és fehér bor, meg édes likőrök
Ételem: rakott krumpli
Énekesem: úgy kiemelten nincs de sokat szeretek
Énekesnőm: lásd az előző választ
Színészem/színésznőm: Julia Roberts
Együttes: Roxette
Dj: nem szeretem a dj-ket
Színem: narancssárga
Dalom: változó mikor mi, mostanában a Roxette One wish című dala
Sorozat: Barátok közt, CSI, Született feleségek
Mozi film: nincs ilyen, hú de rég voltam moziban...
Hangszerem: botfülem van, de hallgatni szeretem a gitárt
Hónap: július, akkor jó meleg van általában és messze még az ősz
Nap: mármint a hétnapjaiból? mondjuk a hétfő nálam jó szokott lenni, hétfői napon születtem, a lányom szintén, hétfői napon találkoztam először életem párjával.
Évszak: tavasz vége, nyár és ősz eleje
Napszak: este és éjszaka, utálok korán kelni
Sport: nem űzök sajnos semilyen sportot, de szeretek nagyokat sétálni, bringázni
Bloggerem: Lidércke, imádom a humorát, de ugye mindenkit szívesen olvasok aki a listámon van és sokszor ezeken kívűl is.
Kommenetelőm: nem tudnák senkit megnevezni de tényleg, minden kommentnek örülök
Idézet: Ilyet végkép nem tudnék mondani, nem vagyok egy poétikus alkat.
4. Nevezz meg 6 bloggert (belinkelve), akiknek továbbadod! Legyen tehát:
Lidércke, Kriszta, Anita, Gabella, Amilgade és Krisz.

5. Értesítsd az érintetteket!
Megtettem.

Iar o diplomă unde trebuie să răspunzi la o serie de întrebări, vă rog să mă scuzaţi dar acum nu am răbdare să le sriu pe toate în două limbi. Poate voi renunţa la aceste diplome în viitor din cauza timpului limitat ce am pentru aşa ceva.


6 megjegyzés:

Zsófi írta...

Köszönöm a válaszokat! :-)
Jó éjszakát! ;-)

krisz írta...

Köszönöm Csilla,hogy gondoltál rám!És a dijat is.

Ledorka írta...

Hogy te milyen tündér vagy! :))) Köszönöm szépen.

Gabella írta...

Jé! De cukker vagy, hogy rám is gondoltál! :-)

Mi ez a virág? Tegnap láttam ilyet, és úgy tetszik!

Kriszta írta...

Köszike drága :)

amilgade írta...

Köszönöm szépen!