2010. április 29., csütörtök

Square in a square

Igen ez a következő blokk a sorban, a rombusz a négyzetben, vagy az angol nevét véve négyzet a négyzetben. Itt bontottam is egy-egy oldalt, de a végére már elégedett lettem :)
És végül egy kép az én varrósegédemről :) és persze az elmaradhatatlan virág (remélem nem unjátok, én imádom őket)


Da acesta este următaorea în rândul block-urilor, pătrat în pătrat dacă traducem denumirea din engleză. La fiecare block am desfăcut o latură, dar finalul îmi place :) Şi în final o poză cu micuţa mea ucenică :) şi ca deobicei o floare (sper că nu v-aţi plictisit de ele, eu le ador).

5 megjegyzés:

Kriszta írta...

Jaj, hogy neked milyen jó varrógéped van!!! :)))

estibogar írta...

Szia...nagyon beindultál varrás terén...amúgy megjött a csomagom a tavaszi játékra...Már lefotóztam, majd küldöm a képet a galériába, ha gondolod.... :)

T REKA írta...

NEKEM EZ A BLOK TETSZIK A LEGJOBBAN!!!
TÜNDÉRI A KISLÁNYOD!!!
A VIRÁGOKAT SOSEM TUDNÁM MEGUNNI!!!
KÖSZI HOGY VAGY!!!

amilgade írta...

Alig várom a nyarat, hogy elkezdhessem én is csinálni!!! Nagyon tetszenek a blokkok, és örülök, hogy felhívtad rá a figyelmünket.

Lilla gyönyörű kislány!!!

Anca írta...

Te asteapta un premiu la mine pe blog!
O zi buna!