2010. április 27., kedd

Névnapomra kaptam -De ziua mea onomastică am primit

Anyukámtól kaptam névnapomra ezt a szép nagyírásos terítőt, négy egyforma négyzetből áll amik össze vannak horgolva. Még kaptam hozzá két kis teritőcskét is. Köszönöm szépen. És ezuton köszönöm a köszöntéseket is amiket e-mailben vagy hozzászólás formájában kaptam.



De la Mama am primit de ziua mea onomastică o faţă de masă brodată cu broderia tradiţională Irasos, este din patru pătrate identice legate între ele prin croşetare. am mai primit şi două mileuri micuţe tot aşa brodate. Mulţumesc.

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

Húh, most szégyellem magam, de nem tudtam, hogy névnapod volt/van... irulok és pirulok, de nagyon boldog névnapot Neked!!! Millió puszim!

Irina írta...

La multi ani!
sunt absolut minunate, n-am mai vazut astfel de broderie

gariana írta...

La multi ani!

Csilla írta...

Köszi Kriszta, Multumesc fetelor :)