2010. április 15., csütörtök

Raport joc de primăvară


Încă mai sunt trei persoane despre care nu ştiu nimica dar mai sunt şi cadouri care sunt pe drum dar nu am primit nicio veste de la destinatare că au primit, deci hai să vedem o mică statistică:
Persoane a căror cadouri sunt deja trimise: Betty, Agnes, Mihaela, Aurora, Claudia şi Estibogar aştep să-mi scrieţi când aţi ridicat deja cadoul.
Persoane despre care nu ştiu dacă au trimis sau nu deja cadourile: Agnes, Aurora şi Claudia, vă rog să-mi scrieţi să ştiu şi eu cum stăm (V-am trimis şi e-mailuri dar nu am primit răspuns).
Persoane a căror cadouri nu sunt încă trimise după cunoştinţele mele: Anca, Elena şi Gyongyi, când aflu ceva vă anunţ imediat.
Termenul s-a expirat deja de 15 zile şi la ora actuală aşa stăm cum am prezentat mai sus.
Să vă fac seara mai veselă vă arăt nişte lalele.





0 megjegyzés: