2010. április 15., csütörtök

Született tehetség díj


Gabella volt olyan aranyos és meglepett ezzel a díjjal, nagyon örülök ha tényleg így gondolja :) Jó pár szabály van hozzá:




A szabályzat:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot is kiteszem.

4. Megnevezek 6 blogszerzőt, akiknek átadom a címet.

5. Kitöltötm a „tesztet”, közzéteszem a blogomban.

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba (gondolom a nevét…).

7. Betartom a szabályokat.



A „teszt”:

Becenév: nincs és nem is nagyon volt soha

Lakhely: Pálfalva, Szatmárnémeti mellet egy község, Romániában

Magasság:
valamikor régen az ekkora emberkékre azt írták egy magazinban, hogy mélynövésű, na én is az vagyok a magam 156 cm-ével :)

Névnap: április 22.

Foglalkozás: jelenleg gyesen levő anyuka, amúgy voltam adminisztartiv mindenes, webszerkesztő, nyomdai és reklám grafikus, remélem hamarosan webbolti vállalkozó és egyszer talán lakberendező...

Testvérek:
két öcsém van

Anyanyelv:
magyar

Beszélt nyelvek:
magyar, román és alapszinten angol, de főleg értés mind beszélés

Gyűjtemény: tiniként sokféle volt, mostanság anyagok, fonalak, konyai kütyük, Praktika magazin

Cipőméret:
csini cipellőben 35, normál cipőben, nyári lábbeliben 36, télen csizmában 37 mert fázom és két pár zoknit húzzok fel :)

Iskola:
Általános a szülőfalumban, faipari gimi Szatmárnémetiben és két éves informatika fősuli szintén szatmárnémetiben

Kedvenc tantárgyak:
főleg a rajaz, de szerettem a fizikát, mateket (e kettőt totál elfelejtettem, de hát nem volt rájuk szükségem 18 éve), biológiát ebből főleg a genetikát és angolt. Utáltam a tornát, de azt nagyon.

Hobbi:
kötés, varrás, főzés, kertészkedés

Zsebpénz:
tiniként volt, most közös jövedelem van a párommal, nem zsebpénz.

Kívánság:
Legyünk egészségesek, szeressük egymást és legyen meg az anyagi bisztonságunk

Álom: Jó lenne egyszer beutazni a világot, de ez egy nyilastól nem meglepő álom :)

Szerencseszám: több is van, 1, 3, 7, 13 de soha nem lottózom, hogy megjátszam őket

Akivel szeretnék találkozni:
nincs ilyen spéci igényem.

Háziállat(ok): egy nagyon rosszcsont puli kölyök, Maya.

Nos a szabályokat én meg fogom szegni nem nevezek meg senkit mert sokaknál már járt és nagyon sokan nem si szeretik az ilyen játékokat. teszteket, díjakat.
Kárpótlásul mindenkinek küldök pár szál papagáj tulipot ebben az esős pocsék időben.


0 megjegyzés: