2010. április 21., szerda

Díjeső - O ploaie de premii

ezeket a díjakat kaptam Suzana-tól (horgolós lányoknak ajánlom a blogján, nagyon sok szép minta van fent nála) és Gabi-tól, nagyon szépen köszönöm. Tovább is kellene adni de én erre most megint lusta vagyok, bocsi. Kell írjak 10 dolgot amit szeretek:
1. utazni, kirándulni, világot látni
2. a csendet ami körülvesz itt ahol lakom, hogy halhatom a tücsköket a fűben és a békákat
3. nézni a naplementét, a szivárványt, azt ahogy nőlnek a növények és éled most a természet
4. meglepetéseket készíteni és meglepetéseket kapni
5. blogos világot ahol annyi érdekes emberrel hoz össze a sors
6. kötni, varrni és még sok más alkotó tevékenységet
7. mefigyelni ahogy kicsi lányom napról napra okosabb és ügyesebb, ahogy önállúsodik
8. a színeket és fényeket
9. beszélgetni olyan emberekkel akivel közös az érdeklődésünk
10. főzni és főleg sütiket sütni



Am primit o mulţime de premii de la Suzana (recomand blogul ei fanilor croşetatului, are nişte modele minunate) şi de la Gabi, vă mulţumesc fetelor suntetţi tare drăguţe. Ar trebui să ofer şi eu mai departe la rândul meu, dar eu sunt leneşă şi sar peste această obligaţie, sper că nu vă supăraţi. Şi mai am datoria de a face o listă cu 10 lucruri care îmi plac:
1. să călătoresc, să mă duc în excursii şi să descopăr lumea
2. liniştea ce mă înconjoară unde stau, că pot să ascult ciripitul păsărilor
3. să privesc apusul de soare, curcubeul şi cum cresc plantele, cu reanaşte natura acum primăvara
4. să fac şi să primesc surprize
5. lumea asta de bloguri prin care pot să cunosc atâtea persoane interesant
6. să tricotez, să cos şi multe alte activităţi creative
7. să privesc cum micuţa mea prinţesă este mai îndemănatică mai deşteaptă pe zi ce trece
8. culorile şi luminile
9. să stau de vorbă cu oameni cu care avem acelaş preocupare
10. să gătesc şi în deoseb să fac prăjituri
Pentru aceste premii vă rog să primiţi o floare din grădina mea :)


0 megjegyzés: