2011. október 24., hétfő

Dove

Még október 17-én befejeztem a kötését, de aztán két napig száradt, majd eldolgoztam a szálakat és vártam a hétvégét, hogy nappali fénynél kint fotózhassuk. Ez a kép lett a legelfogadhatóbb, de ezzel sem vagyok elégedett, de legalább színhű és a lényeg vagyis a pulcsi látszik :) Vasárnap már viseltem és szeretem :)

Technikai adatok:
Minta: Dove by Kutas Keresztes Ágnes - tesztelés
Méret: S, de én picit megnyujottam, mert én az S és az M között vagyok méretileg, szóval nem igazán konfekció méret :)
Tű: 2,5mm
Fonal. Barka Díva Hesztia árnyalat
fonal fogyasztás: 260g, vagyis 5,20 gombóc.
Készült: 2011 szeptember 23 és október 17 között (24 nap).
Még több és közelebbi fotó (fejetlen) a raverly oldalamon.


Am terminat tricotatul încă în data de 17 octombrie numai că aşteptam să se usuce, apoi să putem face poze afară la lumina zilei. Deloc nu sunt mulţumită cu pozele făcute, asta era cea mai acceptabilă, dar esenţialul adică pulovărul se vede, şi şi culoarea e cea foarte aproape de realitate. Duminica deja o purtam şi îmi place.

Date tehnice:
Model Dove by Kutas Keresztes Ágnes - testknitting
Mărime: S, dar eu l-am întins puţin, pentru că ca mărime sunt între S şi M, deci nicicum mărime de confecţii :)
Andrele: 2,5mm
Fir. Barka Díva nuanţa Hestia
Consum : 260g, deci 5,20 ghemuri.
Relizat : între 23 septembrie şi 17 octombrie 2011 (24 zile)
Mai multe poze detaliate (decapitat) găsiţi pe pagina mea de Raverly.

8 megjegyzés:

Iza írta...

Nagyon szép lett és a szine is nagyon tetszik. Ügyes vagy!:)

Irenka írta...

Szép lett, és jól áll! Elég hozzá 26dkg!? Az jó. :)

Annamari írta...

Nagyon szép lett! Ezt a csipkemintát nagyon szeretem, nagyon elegáns!

Kati írta...

Nagyon szép, jó lehet, hogy magadnak is tudsz készíteni:)

Ági írta...

Nagyon szép lett! Köszönöm, hogy tesztelted a mintát, Csilla :)

Csilla írta...

Köszönöm lányok, kedvesek vagytok!
Irenka, ebből a fonalból, S méretben, 2,5mm-es tűvel elég volt a 26 deka.
Igen Annamari, szerinte is olyan elegáns, egyszerű de nagyszerű :)
Ági, részemről a megtisztelteteés :)

...tiktakro... írta...

Ce frumos e !!! deci pe aceasta ai lucrat atit de mult timp ...a meritat !
ador banda de jos si de la mineci ! :X..iti dai seama ce frumos ar fi deschis in fata si cu nasturei de sus pina jos ??:D
Felicitari doamna tester ;) ! ( aplauze)

Csilla írta...

Merci Teodora :) Atat de mult timp? 24 zile, e atat de mult?