2011. október 28., péntek

Traveling woman



Igen, én is megkötöttem, peddig amikor csak úgy félszemmel rápillantottam a leírásra és láttam benne egy képeltet azt mondta, hogy az még okés, hogy angolul van, na de a matek az nagyon nem megy nekem angolul. Közben meg nincs is benne semmi bonyolult, mert végül én is jócskán növeltem az alap méreten, mert úgy nagyon picike lett volna, először is több simát köttem mint ahogy a leírásban van aztán meg az "A" mintaegységet is nem kétszer hanem négyszer ismételtem. Bátran ajánlom kezdőknek is igazán nem nehéz és könnyen megjegyezhető a minta.
Ez ajándék lesz egy nagyon kedves ismerősömnek (nem biztos, hogy olvas de ha igen akkor sem tudja ebből, hogy neki készült) aki imádja az ilyen barnás színeket, ezért is ezt a fonalat választottam, még akkor is ha pamut és kendőnek nem éppen ez a legjobb. Gyapjúból jobb lenne, mert jobban nyujtható, szebbek lesznek a csücskök de azért így sem lett rossz.

Nos akkor az adatok:

Minta: Traveling woman by Liz Abinante ( a kicsi kendő ingyenes mintája itt tölthető le - ez könnyen nagyitható)
Fonal: Barka Trend - Kabala - Gesztenyepüré
Méret: legmagasabb részen 57 cm, hosszú oldala 168 cm
Fonal fogyasztás: 105g (mind fonalfalós)
Tű: Addi Lace 3,25mm
Készült: 2011 október 18-25 (8 nap)





Am împletit şi eu renumitul şal traveling woman, în ciuda faptului că anul trecut când a apărut pe mai multe bloguri şi am aruncat şi eu o privire pe descriere am spus că nu e problemaă că descrierea e în engleză dar când am vazut nişte formule matemaitce am spus ca asta e deja prea mult pentru mine, cu escrierea ma descurc dar matematică pe englez, oh no :) Dar să nu cedeţi că e ceva complicat, pe departe, chiar recomanda cest şal ca primul şal, e atât de simplu. Cu formula respectivă şi eu am mărit şi partea cu ochiurile pe faţă şi şi modelul A am lucrat de 4 ori şi nud e două ori cum apare în descriere.
Va fi cadou unei cunoştinţe cine şi dacă mă citeşte nu ştie că ea va primi acest şal :), ea adoră nuanţele maroni de aceea am ales acest fir în ciuda faptului că pentru şal e mai inducat lâna şi nu bumbacul, pentru că este muuult mai elastică şi îşi păstrează forma după blocking mai frumos. Dar nici aşa nu arată rău din bumbac.

Şi acum al final nişte date tehnice:

Model:
Traveling woman by Liz Abinante ( varinata free al şalului mică, cu două repetiţii o găsiţi aici - dar chiar e uşor de modificat.)
Fir:
Barka Trend - Mascotă - Pireu de castane
Dimensiunile: Partea cea mai înaltă 57 cm, latura lungă 168 cm
Consum: 105g
Andrele: Addi Lace 3,25mm
Realiazat: 18-25 octombrie 2011 (8 zile)

5 megjegyzés:

Maria írta...

Nagyon szép lett, ki van zárva, hogy ne örülne neki, aki majd kapja /inkább majd használni sajnálja, épp a szépsége miatt - saját tapasztalat/.

Ági írta...

Gyönyörűszép... És a képek még jobban kiemelik a szépségét, nagyon tetszik!

Irenka írta...

Szépek a színátmenetek ebben a fonalban, szép kendőt kötöttél belőle.

...tiktakro... írta...

Incredibil !! te-ai pus serios pe facut saluri !! ne spui si noua cite ai facut in total pina acum ? :D
Si acesta arata minunat!

Csilla írta...

Cate am facut? In totala 5 saluri am facut numai. Esarfe dantelate am facut tot 5 daca bine am numarat. Multumesc.

Köszönöm lányok én is szeretem a színátmeneteket ebben a fonalban.