2011. október 21., péntek

Revontuli

Még szeptemberben kötöttem ezt a Revontuli kendőt ajándékba, de csak most kapt meg a kedves varátnőm akinek ajándékoztam, így csak most mutatom meg.
Előre (csak 30-án lesz, csak hamarabb megkapta az ajándékát) is nagyon boldog szülinapot Teodora.
Minta: Revontuli by AnneM lemaradt a mintából vagy 4 sor, hopgy elég legyen a fonal
Fonal: Barka - Limonádé, hullám árnyalata.
Tű: Addi lace 3,25mm
Méret: hosszú oldal 146 cm, magasság a csúcsánál 67 cm
Súly: 90g, mint fonalfalós, mert még júniusban vettem a fonalat hozzá
Készült: 2011 szeptember 9 - 22 (14 nap).



Încă în septembrie am tricotat aces şal în cadou pentru Teodora de ziua ei, mai e o saptămână până atunci dar a primit deja deci pot să vă arăt. Îţi doresc şi de aici la mulţi ani Teodora
Model: Revontuli by AnneM vreo 4 rânduri nu am făcut din model să-mi ajungă un ghem.
Fir : Barka - Limonada, nuanţa val, 100% bambus
Andrele: Addi lace 3,25mm
Greutatea: 90g
Mărimea: latura cea lungă 146 cm, înălţimea maximă 67 cm
Realizat între : 9 - 22 septembrie 2011 (14 zile)

7 megjegyzés:

@irina_sweet_home írta...

superb!

Kriszta írta...

Nagyon jó lett a kendő!
Én már vagy háromszor nekifutottam ennek a mintának, de valahogy még mindig nem értem hogyan készül :(, így csak sóvárogva nézegetem :)

Maria írta...

Nagyon szép lett, jók ezek a hosszú színátmenetek is.

Irenka írta...

Nagyon szép lett! Nálam tűn pihen nem is tudom mióta.

Alexandra írta...

Este un sal minunat si tu esti o prietena minunata!

Csilla írta...

Mulţumesc fetelor.
Köszönöm lányok.
Kriszta majd szólj ha újra elkezded és segítek, meg neked is Irenka.
Igen Mária ettől jó, amúgy nem egy nagyszám, a színátmenetek dobják fel.

...tiktakro... írta...

Tu esti o prietena minunata, iar eu am un sal superb ! :D
MULTUMESC :*!!!