2009. március 8., vasárnap

Bemutatkozó bejegyzés

Kedves olvasóm! Örülök, hogy ide tévedtél és remélem jösz majd még. Ebben a blogban fogok majd írni az éppen aktuális kézimunkáimról, meg még kitudja miről. Sokfélét dolgoztam már mióta végeztem a sulit, főleg administrativ és számitőgépes területen. Jelenleg azonban itthol vagyok a másféléves kislányommal, Lillával. Amikor időm van szerkesztek egy kézimunkás weblapot, amit a http://kreativ-kezimunka.com/ címe tudsz megnézni. Próbálok kézimunkázni is, amikor van időm. Az utóbbi időben főleg kötögettem Lillának pár dolgot (meg magamnak is). Nagyon érdekel még a foltvarrás, de még elég kezdő vagyok benne, bár már van pár elkészült dolgom. Most már jön a tavsz kezdődik a kertészkedés is, amit szintén szeretek. Nagyon szeretek még főzőcskézni is. Nézz be máskor, véleményezd a munkámat és úgy általában szívesen látlak.


0 megjegyzés: