2009. március 20., péntek

Emlékezés

Apukámra emlékezem. Ha még élne ma lenne 65 éves, de sajnos 2001 február 20-tól nincs köztünk. Sajnos nem érte meg, hogy láthassa az unokáit. Hogy imádná a kis 3,5 éves Tamást, de főleg az én kicsi Lillámat. Nagyon nőpárti volt mindig, engem is nagyon szeretett, és mindig egy ilyen kis borzos kislányunokára vágyott. Én 27 voltam amikor Ő elment, akkor kezdtem én is másképpen látni a dolgokat, kezdtünk jobban összehangolódni :-( Lehet picit morbid, de most ide teszek róla egy képet ami még az esküvőnkön készült 1996-ban (nem volt frissebb).



De, hogy vidámabb dolog is legyen mutatok Lilláról megint egy képet ami most készült szerdán. Nagyon szeret fürdeni, imádja a habfürdőt, ami a képen látszik is. A hajmosást nem nagyon szereti, pedig babasamponnal mosom neki.



Tegnap éjjel befejeztem a párnanabát, ma meg kötögetem tovább a páromnak a mellényt és este majd szeretnék elkezdeni Lillának egy másik babát. Ettől sajnos nem volt elragadtatva. A jövőhéten meg szeretnék pár tavaszias anyagot beszerezni és varrni pár tavaszi lakástextilt foltvarrós technikákkal.

0 megjegyzés: