2009. március 12., csütörtök

Játékok, varrógépe, anyagválasztás

Annyiféle jétékravaló felhívást olvastam különféle blogokban, csak már mind kifutóban. Igaz azt sem tudom igazán hogyan müködnek ezek, de úgy szeretnék én is részt venni ezekben. Talán egyszer majd kiérdemlem, hogy engem is játékra invitál valaki...
Más. Csodálom ezeket a kukacolt munkákat sokaknál, és itt kesergek, hogy ilyet az én kis régi gépemmel biztos nem tudok csinálni. Egy egyszerű régi Victoria varrógépem van ami egyenesen tud varrni és 4 féle cikcakkot, na meg 4 lépéses gomblyukat. Egyenlőre jó darabig egy új varrőgép csak álom. Most néztem meg mennyi egy csodagép, hát sokat kell rá spórolni és mindig kell valamire a pénz.
Holnap remélem csak összeszedem az anyagokat a Snoopy párnához. Itt hever a vasalóasztalon és várja a sorsát. Meg kellene már csinálni. De ha itt mulatom az időt soha nem lesz belőle semmi...

0 megjegyzés: