2009. április 22., szerda

Elkészült a kendőcske - Am terminat baticul pt. Lilla

Elkészült a hétfőn megkezdett kendőcske. Még tegnap lefotóztam de nem érkeztem föl tenni a képeket. Nekem túl bőre sikeredett, de ha hamarabb befejezem akkor meg túl rövid lett volna, ezért még kötöttem. Sokkal szélesebb passzét kötöttem rá mint Kati és hátul nem összehorgoltam, hanem egymásra téve összevarrtam, így csökkentve a bőségét. A csücskét nem vartam le, nekem jobban bejön így libegősen. De az alap ötlet az Katitól van csak kicsit módosítva. Kati, ha nem baj akkor közzépen nem a leírást a weblapon is, persze oda írva, hogy a te ötleted, sőt ha nem baj akkor a te fotódat is föltenném, hogy így is megy úgy is be lehet fejezni.
Közben föl került a weblapra a leírás a fotókkal (május 3).


Am terminat baticul pt. Lilla. Încă ieri am făcut pozele, dar nu mai aveam timp să pun şi un post cu ele. Eu am făcut puţin altfel decât Kati, dar ideea era de la ea.


12 megjegyzés:

Kati írta...

nagyon csinike lett!!
Meg ebből a fonalból egész másképp néz ki, az enyém olyan kis lyukacsos volt.

Természetesen felteheted a fotómat is, és lehet másolni;) ez csak egy aprócska ötlet volt egy amatőrtől:D

Kati írta...

Ja! és őszre is kötök majd egyet neki, ami ilyesmi lesz. Vastagabb fonalból, hosszabb passzéval:D ;)

yo5ofh írta...

Köszi Kati. Hamarosan föl teszem és láthatod.
Én is vártam a lyukacsokat, hisz nem olyan vastag ez a fonal, olyan Cattania szerű csak tiszta műzsál. Lehet én is csinálok egy lyukacsosabbat is vékonyabb fonalból.

Csilla írta...

Persze az előző is én voltam, csak a párom google azonosítójával, mert azon néztem meg hogy hogy termel az adsense :-)

Kriszta írta...

Nagyon csinike lett :)

Kriszta írta...

Köszike a lepke mintát :) Mostmár igazán csak vagy kettő vagy négy kezet kérek majd a Jézuskától :D
Az a gond, hogy a lepkék és a napraforgós dolgok a gyengéim, ezeknek képtelen vagyok ellenálni :)

Csilla írta...

A kezekkel én is hasonlóan vagyok. Még egy hasonlóság köztünk, én is imádom a lepkéket is meg még jobban a napraforgókat :o)

Kriszta írta...

Szuper, örülök neki, igazán!!!! Csak nehogy meglepj valami napraforgó témákkal :D :D :D

Csilla írta...

Ha gondolod van pár keresztszemes napraforgós mintán, vagy hatvan féle... :o))) Kőtsben és horgolásban nem nagyon van napraforgósoom. Én egy foltvarrott faliképet készülök csinálni napraforgókkal, meg persze keresztszemes képet.

Kriszta írta...

Nem, nem, köszönöm szépen :))))))))))Egyenlőre semmiképp nem áll szándékomban keresztszemezni (viszont, ha meglátom nem biztos, hogy meg tudom állni :D). De jó tudni, ha megunom a kötést, horgolást, akkor pihenésképpen kérek majd keresztszemes mintát tőled :)
Állítgattam valamiket (de ne kérdezd, hogy mit), majd nézd meg kérlek szépen, hogy most sem tudsz üzit hagyni?

amilgade írta...

Milyen jó lett a kendőcske! A kislányodnak nagyon jól áll!

Ha megengeded mostantól bekukkantok hozzád! ;-)

Csilla írta...

Amilgade, Nagyon örülök, hogy bekukkantasz máskor is. Köszi a dicséretet :o)