2009. április 1., szerda

Válasz a megjegyzésekre

Már tegnap este próbáltam válaszolni a megjegyzéseitekre, de nem engedte a blogspot, máshol tudok írni, de a sajátomban, nem hajlandó megengedni. Így hát ebben a bejegyzésben fogok válaszolni.
Violini! Köszi a dicséretet :-) A göndörség tőlem öröklődött, amikor akkora voltam mint Lilla én is így néztem ki, igaz most is hullámos a hajam.
Most olvastam a reagálást. Köszi a felajánlást, élni fogok vele, már írtam is neked e-mail.
Krisztinka! Köszi a jókivánságot. Remélem tényleg szép lesz ha elkészül. Talán ma már lesz erőm folytatni. Tegnap napközben itthol sem voltam, estére meg már nagyon padlóra küldött a nátha.
Andi! Remélem hamarosan elpusztulnak ezeke a bacik, mert most mind a hármónkat leterített. Tegnap is folyt szegény Lillának az orra, de igazán vidám volt és amúgy nem volt rosszabbul. Remélem lassan csak kilábalunk.


1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Csilla,

Nagyon nagyon szívesen, én örülök, hogy tudtam valamit adni is, cserébe azokért a sok szép dolgokért, amiket tőletek kaptam. Halkan megsúgom, hogy én már régóta követlek figyelemmel, több oldalon is, de konkrétan mostanra állt össze a kép, hogy ez mind te vagy :D
Ja, és nem is vagy olyan messze tőlem :)))
A dupla szárnyú lepkét Moncsi oldalán láttam, aki volt olyan aranyos, hogy a kérésemre felrakta a rajzot is, nézd meg te is, nekem nagyon tetszenek!

Puszika, Kriszta