2009. április 20., hétfő

Lilla kendőcskéje - Batic pt. Lilla

Tegnap este elkezdtem Lillának kötni egy kis kendőcskét, amilyet Katinál láttam (köszi Kati, a leírást még egyszer). Az elején sokat bajlódtam amig rájöttem a mintára, de most már nagyon is megy, sokat segített még ez és ez az oldal. Már csak passzét kell rá kötni és összeállítani. a pssszéra én készítek gomblyukat mert picit bő lett, de úgy szabályozható lesz a bősége. Végül elég lesz a kevéske Micro fonalam (Kriszta a fonal kutatás akkor lefújva :o) ). Ma este tutti elkészül, remélem holnap tudom fotózni a mininőcimen és mutatni nektek is.


Ieri am început să tricotez pentru Lilla un batic, pe care am văzut la Kati. La început mult m-am chiniut cu modelul, acum merge deja bine. Mult ma ajutat acest şi acest blog. Mai am un pic, şi îl termint, sper că azi seara. Mâine poate reuşesc să fac poză când este purtată de Lilla, şi vă arăt şi vouă. Mă bucur că va şi firul Micro din care îl fac, şi din care numai un picuţ am, va fi de ajuns.



2 megjegyzés:

Kati írta...

De szép ez a fonal!!:)
Örülök, hogy segíthettem,meg annak is, hogy az ötletem máshol is életre kel:) Jó érzés:)

Kriszta írta...

Örülök, hogy mégiscsak elég lett, nagyon szép színe van, és a mintája is csodaszép :) Kíváncsian várom, hogy áll a kishercegnőn, bár biztos, hogy tündéri lesz :)