2010. augusztus 31., kedd

Lacy Baktus

Kötöttem egy kis csipkés baktus kendőcskét. Mintája innen való.
Eleget nézegettem melyik fonalból lenne jó ami itthol van, nem várhattam másra mert el akartam kezdeni, hogy postázhassan, hogy időben odaérjen valakihez akinek ez a szülinapi ajándéka. Ilyen kis titokzatos vagyok mert az illető még nem jelentkezett, hogy megkapta, de nem birom ki, hogy ne mutassam meg még ebben a hónapban :)
Végül, bár nem szokás, mégis a műszálas fonal mellett döntöttem, mert az volt olyan vékony itthol amilyent szerettem volna és ez úgy sem olyan kis elvélkés csipke amit blokkolni kell, ez csak egyszerű csipke amit a nyak köré tekerhetünk. Az egész 50 g, 2010-es fonalfalós mert még tavaly kaptam ajándékba a fonalat, mérni nem mértem de akkora, hogy engem átfog vállban is, össze is tudom kötni. A fonal 100% műszál Red Heart Margareta vajszín.



Am împletit o mică eşarfă triunghiulară, numită lacy baktus, modelul îl am de aici.
tot mă gândeam din care fir existent acasă să-l fac, nu puteam să aştept pentru alta, pentru că vroiam să mă apuc de treabă să-l pot pune la poştă înb timp să ajungă la desdtinatară de ziua ei :) Vorbesc aşa misterios, pentru că domnişoara nu mi-a reportata încă sosirea ei, nu ştie că va primi ceva, dar nu puteam să nu vă arată încă luna asta :)
cu toate că aceste eşarfe nu se fac din fir sintetic eu totuş am ales firul RED HEART Margareta pentru că această piesă nu are un aşa model dantelat excepţional care ieise frumos doar din lână dup ce o blochez, şi asta mi-a plăcut cel mai mult ca culoare şi grosime din stocul de acasă. totul a işeit dintr-un ghem de 50g, nu l-am mşsurat, dar pe mine mă cuprinde la umăr.




3 megjegyzés:

nöné írta...

jó ez a kis baktus, elraktároztam a mintáját:o)

Irenka írta...

Kedves darab!

zazálea írta...

Én is szeretnék baktust, olyan finom is, puha is, látszik a képen is.. :o)))