2010. augusztus 29., vasárnap

Végre elkészült... - În sfârşit e gata...

Igen, végre, mert ezt a pulcsit még tavaly májús végén kezdtem el kötni, ettől már csak egy régebbi ufo-m van, ami egy nagy patchwork takaró, amit még 2004 telén kezdtem el, na de ez egy másik történet.

Da în sfârşit, pentru că am început acest pulovăr încă la sfârşitul luni mai anul trecut. Un singur UFO am mai vech decât acesta, e un quilt pentru pat mare, început în iarna anului 2004, dar acesta este o alta poveste.




Szóval jól megkinlódtam ezzel a pulcsival, ezt csakis teljes odafigyeléssel tudtam kötni (nem hogy tévézni még beszélgetni sem tudtam közbe, annyira figyeltem), a fonkján is megy a minta és soha nem láttam hol tartok, ha eltettem felírtam mikor tettem le és a minta hanyadik soránál voltam ekkor, máskülönben nem tudtam honnan is kell folytatni.

M-am chinut mult cu acest pulovăr, necesită concentrare perfectă, nu că nu te poţi uita la tv întretimp nici de povestit nu poţi, modelul merge şi pe dos. Când puneam jos, într-u carneţel notam ziua şi ora când am pus-o în coş şi la ce rând din model am râmas că altfel nu ştiam unde am râmas.



Ezzel a mintával készült az eleje és a háta, rendes karültővel és kerek nyakkal amiknél megint meggyült abajom a mintával. Plusz észre vettem, hogy túl szük lesz így az elejét több szemre kezdtem a szélein több sima szemmel, így az oldalvarrások hátra csúsznak de nem volt energiám visszabontani és újra kötni, azért így sem rossz.

Cu acest model am tricotat faţa şi spatele, cu croiala mânecilor normală şi cu gât rotund, unde la scăderi iar mi-a dat bătaie de cap acest model. Şi pe deasupra am observat că nu va fi destul de larg, dar numaia veam energie să-l desfac şi să-l refac totul de la început, mai bine am început faţa pe mai multe ochiuri, pe margini cu ochiuri pe faţă şi aşa cusătura laterală a ajuns puţin mai în spate, dar pe minde nu mă deranjezaă, nu arată râu aşa.



Az újjaihoz elfogyott a maradék lelkesedésem is a minta iránt és mivel, hogy talátam egy hasonló mintát ami jóval egyszerűbb ezeket mer azzal kötöttem.
La mâneci deloc nu mă mai facina acest model şi am gâsit un model asemănător dal mult mai simplu, cu acest am făcut cele două mâneci.

Mivel még augusztus 20 előtt kész lett a java, de nem augustus 5-ig, már csak a nyakát kellett megkötni és összevarrni, így nem megy be az új fonalfalóba, amúgy meg 280g-ot nyom az egész és 70% pamut és 30% műszál fonal keveréke turis fonal, 4-es tűvel kötve. În total cântăreşte 280g şi am lucrat dintr-un fir de la SH, 70% bumbac şi 30% acril, cu andrele de 4mm.


8 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Megérte a fáradozást, mert szép lett!

Iza írta...

Érdekes a pulcsi mintája! Ja, és mit számít, hogy az elejét kevesebb szemre kezdted, mint a hátát? Akár azt is mondhatod, hogy ilyennek kell, hogy legyen a pulcsi.
Gratula, hogy befejezted, és hordjad sokat sokat! :)

nöné írta...

Húha, ez nagy munka volt! Megérte, mert mutatós darab lett! Ez az a minta, amit tavaly nyomoztál, egy orosz újságból?

Irenka írta...

Nagyon szép lett, jól mutatsz benne! Megérte a sok munkát.

...tiktakro... írta...

Foarte frumos si iti sta atit de bine . Ideea cu rindurile pe fata din lateral a fost chiar foarte buna !!
Spor la munca....
T.

krisz írta...

De gyönyörű ez a minta!Látszik,hogy sok munkád van benne.Nagyon szép!Viseld egészséggel sokáig!

Névtelen írta...

Szép ez a minta, pulcsiban is nagyon jól mutat. (Eddig csak zokniban meg ujjatlan kesztyűben ismertem).
Nagyon jól áll, viseld egészséggel!

Csilla írta...

Köszönöm lányok :) Igen Nöné ez az a minta.
Merci Teodora. Da şi eu aşa zic că şi cu această modificare a ieşit bine :)