2010. augusztus 5., csütörtök

Varrtam egy táskát is magamnak - Mi-am cusut şi o geantă

A tegnap mutatott piperetáskához varrtam egy rendes táskát is, vannak hibái de nekem tetszik és hát ez a lényeg, hisz én fogom viselni/használni. Varrtam én is egy kulcstartó karabínert, ahogy az sokaknál láttam, na meg zsebecskét is a mobilnak. Cipzárral záródik, mivel nekem nincs szóba sem jött a mágneszár. A széles csipke azonos a piperén lévővel, de ezen még van egy keskenyebb is. A cipzárlakatokra veszek majd keskeny szalagocskát, most nem volt itthol.







Am cusut o geantă care foremează set cu portfardul prezentat ieri. Are defectele ei (a doua geantă cusută de mine), dar mie imi place şi asta contează că doar eu o voi purta/folosi. Aşa cum am văzut la altel blogeriţe am cusut şi eu catarame pentru chei si buzunar pentru telefonul mobil. Se încheie cu fermoar, închiderea cu magneţi nu era posibilă întru-cât nu aveam magneţi :) Dantela lată este identică cu cea de pe port fard, dar geanta mai are şi o danteluţă mai îngustă. Pe lacăt voi lua panglici satin înguste, de care nu aveam acum acasă.

8 megjegyzés:

Mánya írta...

Nagyon csinos lett ő is! Viseld büszkén :)

Amanda írta...

Nagyon szép és nőies lett! Nagyon jók a csipkék!

QUILTONLINE írta...

Eleganta si foarte frumoasa aceasta gentuta.

Ledorka írta...

Szép, finom darab. :)) Mindig irigyeltem, ha valaki tud vigyázni az ilyen világos holmikra. Ha felveszem Micit, tuti, hogy összerugdalja a táskámat. :S

DĂSCĂLIȚA CREATIVE TRAINING írta...

superba

PETUNIA írta...

A csipkék a gyengéim :o) A nőies, mint jelző jutott eszembe először róla.

Kriszta írta...

Wow, nagyon csini, finom nőies táskád lett, használd egészséggel, nagyon tetszik!!!!

rojalka írta...

Nagyon szép nőcis táskád lett!
Tetszik!:)