2009. november 9., hétfő

Gombák - Ciuperci

Ime a gombák mérgező és ehető változatban. Először a gyilkos galócák készültek el, de rém nagyok lettek (ezeket még szombaton varrtam), ezért tegnap készítettem egy másik adagot kissebb méretben. Két leírást ötvözve készültek, innen való a kalapok ötlete, csak én nem fícből készítettem és egy picit megtömte a kalapot a lyukon amit kivágtam, hogy betudjam tenni a szárát, innen való a törzse a gombának, vászon a szára és filc a talpa.


Iată ciupecile mele în variante comestibile şi ncomestibile. Prima data am făcut cele necomestibile, dar au ieşit foarte mari (astea încă sâmbăta noaptea am făcut), ieri m-am apucat să fac altele mai micuţe. Am combinat două descrieri, de aici, sunt pălăriile ciupercilor, numai că eu nu foloeseam fetru şi le-am umplut puţin prin gaura tăiată pentru tulpina, iar de aici este partea de tulpină.

3 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon klasszak lettek!

Alexandra írta...

Ciupercile sunt grozave - si cele comestibile, si cele otravitoare :-)E frumoasa tema voastra, cu fructe si legume.

Csilla írta...

Köszi Gyöngyi :)
Merci Sanda :)Şi mie mi-a plăcut din prima.