2009. november 11., szerda

Xmas Game 2009 Romania - Last minute

Vă atrag atenţia tuturor că azi la ora 24,00 se închid porţile, cine doreşte să intre în joc până atunci să-mi scrie un e-maul cu numele complet, adresa poştală şi dacă nu are blog sau de acolo nu reiese ce preocupare handemade are să-mi scrie şi o scurtă prezentare. Mai sunt câteva participante care au anunţat participare dar nu am primit datele şi/sau prezentarea de la ele, acestea sunt: Miriana, Mariana, Floerntina, Aniri şi Mona, vă rog dacă mai doriţi să vă jucaţi cu noi să-mi scrieţi un e-mail până azi noaptea. Dacă şi de la ele primesc datele şi numai apare nimen nou atunci vom fi 33, dar mâine voi scrie câte ne-am adunat în final. Mâine voi face tragerea la sorţ şi până duminica seara totă lumea va primi un e-mail de la mine, cu datele perechii sale. Dacă veţi mai avea întrebări scrieţ-im liniştit, voi încerca să vă ajut. Voi face un album cu cadourile, care după 24 decembrie va fi public tuturor să vedeţi cine ce a primit ce a pregătit. Voi veţi avea datoria: - să-mi scrieţi o confirmare că aţi primit datele persoanei căruia veţi face cadoul, dacă nu primeşti mail de la pine până duminică seara te rog scrie-mi că precis s-a rătăcit undeva - să vă documentaţi în privinţa celui căruia veţi face cadoul, eu vă voi trimite şi adresa de blog a persoanei respective sau dacă nu are, scurta prezentare ce am primit de la ea. - să pregătiţi cadoul şi între data 7 şi 18 decembrie să puneţi la poştă. - să-mi timiteţi o poză cu cadoul ce aţi pregătit cu câteva cuvinte ca să-l pot pune în albumul cu cadourile - să aşteptaţi cadoul şi să-l primiţi cu mult drag :)


Most szólok, hogy ha valaki még szeretne részt venni a játékban ma tegye meg a szükséges lépéseket, hisz ma éjfélkor lezárom a jelentkezést. Kérem azokat akik még jelentkeznek ne felejtsenek nekem e-mailt küldeni ma éjfélig a nevükkel, címükkel és ha nincs blogjuk vagy onnan nem derül ki akkor egy rüvidke bemutatkozást is. Ha mindeki aki eddig jelentekez megküldi a címét és nem jön senki új (éjfélig még lehet jelentkezni) akkor 33-an vagyunk, de errő holnap majd írok. Holnap megejtem a sorsolást és vasárnap estig mindeki megkapja a párja adatait, nevét, címét, blogja címét és ha szükséges a bemutatkozóját. Ha felmerülnek majd még kérdések kérlek nyugodtam ítjatok, szívesen segítek ha tudok.
Készítek majd egy képtárat az ajándékokkal amit az ünnep után mindenki megnézhet, ehez majd kérek szépen fotókat az elkészült meglepikről.
Nektek a teendőitek a következők:
- Válaszolni az e-mailemre, hogy tudjam mindenkihez megérkeztek az adatok a párjáról, ha vasárnap éjjfélig nem kapnál e-mailt kérlek jelentkezz.
- Kicsit megismerni a párodat a játékba a blogján keresztül ha van neki, ha nincs megkapod azt a bemutatkozót amit nekem küldött.
- elkészíteni a meglepit és azt december 7 és 18 közp postára adni
- küldeni nekem egy fotót az ajándékról pár szó kiséretében, hogy föl tudjam tenni amjd az albumba
- lelkesen várni a postást és örülni az ajándéknak :)



9 megjegyzés:

QUILTONLINE írta...

multumesc pentru tot.

Aurora írta...

Am trims datele si abia astept sa fac pe cineva fericit

Csilla írta...

Aurora, am primit, si ti-am si raspuns ca totul e in regula :)

Kriszta írta...

Hú, izgatottan várok :)))

Florentina írta...

Am trimis pe mail si azi si ieri, sper sa fi primit. Cauta in spam.

Csilla írta...

Florentina! Nu am primit si nu este nici in spam. Trimite-mi te rog pe adresa csilla at kreativ-kezimunka.com

Florentina írta...

Ti-am trimis acum si pe adresa asta. Sper sa primesti daca nu iti trimit pe blog

Florentina írta...

Buna sunt Andronic Florentina. Adresa mea postala este : Str. Ciric, nr.52, bl.L5, sc.A, et.4, ap.3(19), Iasi, cod.700334

Hobby hand maid: impletit, crosetat, cusut, croit putin. Pe langa asta am lucrat 2 ani la o scoala unde am realizat multe lucrari: felicitari, tablouase, martisoare, papusele, etc.
Sper sa primesti mailul asta ca sunt la limita cu timpul.
Astept vesti.
Numai bine.

Ela írta...

Csilla, nota 10 cu felicitari pentru organizarea si desfasurarea"evenimentului"!Iti multumesc pentru gestul tau frumos!