2009. november 12., csütörtök

Xmas Game 2009 Romania - Finish

Şi după ultimul minut am mai primit un e-mail, dar am fost bună şi am luat-o în joc :)
În total suntem 30.
Am facăt deja şi tragerea la sorţ. În aceste zile toată lumea va primi câte un e-mail de la mine cu perechea sa, vă rog să confirmaţi primirea e-mailului.

Pregătiră liniştită şi plăcută vă doresc tuturor!

PS: Am trimis tuturor perechea în joc. am şi primit deja nişte confirmării de primire.


Na ennyi, lezártam a jelentkezést, még az utosló utánni percben is jött valaki, de nem voltam szőrös szívű, bevettem őt is a játékba :) összesen harmincan vagyunk.
Már ki is sorsoltam a párokat.
A napokban mindenki kell kapjon tőlem egy e-mail, kérem szépen visszaigazolni, hogy megkapta.
Kellemes készülődést kívánok mindenkinbek!

PS: Már mindenkinek leküldtem a párját, sőt egyesektől már meg is jött a visszaigazolás.

7 megjegyzés:

...tiktakro... írta...

yupiii! eu deja am primit adresa "protejatei" mele :) si voi incerca sa fiu un ingeras atent si plin de dragoste pentru ea! ;).
Ma bucur ca acest joc al tau a avut asa de mare rezonanta, Csilla ! meriti numai aplauze pentru organizare!

Anita írta...

Én is megtaláltam a páromat, már 'ismerkedtem' is vele , remélem sikerül majd örömet szerezni neki. Mindenkinek jó készülődést kívánok, és sok-sok meglepetést!

gariana írta...

Si eu am primit :)

IrinaBohemianDance írta...

Am primit si eu!!!

Va imbratisez pe toate!

kisses,

Irina

Ela írta...

Am primit si eu! Multumiri Csilla si spor la lucru iti doresc!

Florentina írta...

Am primit si eu.
Spor la treaba tuturor.

estibogar írta...

Helloka,

megkaptam a páromat...remélem majd örül a meglepimnek....