2009. november 10., kedd

Kötény és tükörtöjás - Ochiuri şi şorţuleţ

Ma Lillával közösen vagyis ő is itt volt mellettem amikor varrtam és leste mi történik, varrtunk egy tükörtojást kenyérrel és neki egy köténykét, mert hát ugye ha már főz legyen köténye is az én kis szakácsnőmnek. Ma egész nap minden és mindeki tükörtojást evett :) na és a köténykét le sem lehetett róla szedni, délután alváskor is rajta vol, nem volt hajlandó megválni tőle :) Ne nagyon nézzétek a kivitelezést mert ez az első köténykém és mivel Lilla is mellettem volt, nem is igazán tudtam figyelni, mert őt is lesnem kellett mit csinál.

Azi împreună cu Lilla, adică şi ea era lângă mine când am cusut, am cusut nişte ochiuri cu pâinică şi i-am mai cusut şi un şorţuleţ, că doar dacă gâteşte are nevoie şi de şorţ mica mea bucătăreasă. Azi (adică luni) toate păpuşile şi noi toţi mâncam ochiuri :) şi ei aşa de mult ia plăcut şoţuleţul că şi la somnicul de după masă o purta, nu vroia să se despartă de ea :) Nu vă uitaţi la realizare că acesta era primul meu şorţ şi şi ea era lângă mine, deci nu puteam să fiu tare atentă.

5 megjegyzés:

Daniela írta...

fain va distrati:) Bravo!
Cea mica e tare dragalasa...si sortuletul e reusit mai ales ca e pentru prima oara ..iar ochiurile:))haioase!

Florentina írta...

Ma duc sa fac si eu niste ochiuri.

Anita írta...

De jók!! Mindegyiket imádom! Gombát már én is készítettem, majd előkeresem valahonnan, de a többit is mindenképpen szeretném kipróbálni. Ügyes munkák!

Kriszta írta...

Tündéri a kiscsaj a köténykéjével :) A tojások is nagyon klasszak lettek! :)

Csilla írta...

Köszi lányok :)
Multumesc fetelor :)